Tältä minusta tuntuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helmikuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helmikuu"

Vieras
Minulla on huono itsetunto vai onko edes itsetuntoa lainkaan. En arvosta itseäni yhtään
tällaisena kuin olen nyt. Tuntuu ettei kukaan muukaan arvosta. Olen liian väsynyt,
heikko ja herkkä tehdäkseni mitään muutoksia elämässäni. Tässä vain istun ja katson
kun elämä kiitää pika vauhtia ohitseni... Masentaa ajatella että olen pian 28v. Joku sanoo
pian ettei se ole paljon, hyvin on aikaa tehdä vaikka mitä.. No ei ole.. Mitä mä olen tehnyt
viimeiset 7-vuotta? Saanut kaksi suunnittelematonta lasta, ei mitään muuta.

Mitäs tässä elämässä olisi pitänyt tehdä? Kuka määrittelee mitä täytyy tehdä, että elämä olisi arvostuksen arvoinen? Mitä haluaisit tehdä, mutta et saa tehdyksi?

Mitä sitten haluat? Sulla on 2 vaihtoehtoa; jatka itsesäälissä rypemistä tai tee asioille jotain.
Muutokset eivät tapahdu hetkessä, siihen on asennoiduttava. Ja ne vaativat työtä. Väsynyt, heikko ja herkkäkin saa voimaa siitä kun tarttuu asioihin ja alkaa tekemään vaikka vaikealta tuntuisikin alkuun, siitä saa lisäboostia myös itsetuntoon. Ja matkan varrella huomaa, ettei olekaan enää niin väsynyt ja heikko kuin luulikaan.

Yhteistyössä