Taloyhtiön pesukoneesta, mitä mieltä..

  • Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No tuossa tilanteessa sanoisin, että vitun lehmä, älä koske toisten pyykkeihin, kun ei ole edes sun pyykkivuoro vielä. Eikä niitä lattialle heitellä vaikka olisi jo oma vuorokin, vaan ne voi laittaa nätisti pöydälle tai koriin.
 
"rrr"
Olen itsekkin nakannut pyykit muutaman kerran pöydälle kun aika on mennyt jo, mutta tässä minun tapauksissa minun aika on ollut kello 16 asti, ja kun olen mennyt 15:55 niin pyykit on jo ollut pois ja seuraava laittamassa omiaan..
Joo, totta kai! Ehdottoman väärin tekee toi toinen, vastoin kaikkia etikettejä. :(

Seuraavalla kerralla kun näet niin sano asiasta kohteliaasti. Näin ainakin itse yrittäisin tehdä.
 
"Piu"
Uskomatonta hissuttelua Ap. Saako sulle ja sun tavaroille tehdä mitä vaan, ettet saa suutasi auki ja puolusta itseäsi? Kai se naapuri luulee et tekee ihan oikein, jos vielä kolmannen kerran jälkeenkään et oo sanonut mitään kun sun pyykit makaa lattialla. Nyt ota hyvä tyttö ittees niskasta kiiinni ja avaa suus ens kerran, muutakin kun tervehtiäksesi sitä naapuria!!!
 
Olisin sanonut muutaman valitun sanan ja vetäissyt ne naapurin pyykit pois koneesta ja laittanut omani uudestaan likaiselta lattialta koneeseen. Olis naapuri saanut odotella vuoroaan. Törkeää naapurilta.
 
plm
Tottakai naapuri teki väärin kun änkesi sinne ennen oman vuoronsa alkamista ja on todella törkeää laittaa toisen pyykit lattialle.
Mutta ehkä enemmän mua ärsyttää ap:n kaltaiset lampaat jotka vinkuu täällä sen sijaan että sanoisivat ihan asiallisesti mutta jämäkästi että toisen pyykkejä ei laiteta lattialle ja vuorot on ihan sitä varten että niitä noudatetaan.
 

Yhteistyössä