"Realisti"
MOT.Vedäpä sinä luuseri vaikka vittu päähäsi. Mua kun et tunne niin et voi sanoa noin. Voi kuule olla että olisit muakin "luuserimpi".
MOT.Vedäpä sinä luuseri vaikka vittu päähäsi. Mua kun et tunne niin et voi sanoa noin. Voi kuule olla että olisit muakin "luuserimpi".
No ihan ensimmäisenä haet sen kaiken ruoka-avun mitä saatte. Ja niin usein kuin mahdollista ja tarpeen.Täällä on kyllä ruokajonoja, mutta niistä ei saa esim vaippoja, tai kissanruokaa jne.
Olen myynyt kaiken mikä oli vähänkin arvokasta eron jälkeen, myytävää ei siis ole kuin ehkä tyyliin vanhoja leffoja tai kirjoja pari.
Eiks lapsilisät tuu jo ennen kuun vaihdetta? Ei sulla taida olla vaihtoehtoja kuin että päästät lisää laskuja ulosottoon, maksat vaan vuokran ja sähkön ja veden.Jep, kissaa en viitsi rukkasiksi laittaa. Sitäpaitsi, ei kissa vie niin paljoa rahaa kuitenkaan mikäli ei tule e-lääkärikuluja. Saan nyt vika päivä kotihoidontuen noin 630e käteen, josta jää vuokran jne jälkeen noin 200e. Seuraava raha on 2.6 jolloin saan 125e. Sitten 10.6 saan 310e. Nämä kaikki jos laitan laskuihin ei vielä riitä. Noh, jotenkin aion kyllä onnistua ja saada taas talouden hallintaan!
On sulla rankkaa. :hug:Niin, mitäpä sitä ehdottelemaan pullojen keräystä kun voi olla ettei ap asu kaupungissa. Kirpparimyyntiäkään ei kannata kokeilla ehdottaa, koska voi olla että ap:lla ei ole autoa tai paikkakunnalla ei ole kirppareita. Netissäkään ei ehkä voi myydä, voihan olla että paikkakunnan posti on avoinna vain aikoina jolloin ap ei sinne pääse. Siivoustöitä? No ei todellakaan, aphan voi olla vaikka allerginen siivousaineille, olisi todella typerää terveyskuplalaisehdottelua moinen! Tai jos sillä ei vaikka ole käsiä ja jalkoja, eihän se ole kertonut omistaako raajojakaan! Ehdotukset seis senkin besserwisserikeskiluokkaisraajanomistajakaupunkilaistollot!
Mitä sitä ehdottelemaan yhtään mitään, kun ei ole olemassa sellaista keinoa jonka joka ikinen pystyisi toteuttamaan, niin kerta.
Koska eräpäivää ei voi enää siirtää, niin nuo laskut ovat jo vanhoja ja aloittaja olisi jo ehtinyt tienata palkkaa työssäkäynnissä tai vaikka myymällä tavaroita kirppiksellä.Alkuperäinen kirjoittaja jopotyttö;30825336:Eipä niitä laskuja varmaan ehtis maksaa, vaikka "meniskin töihin".
Olen yh ja nyt tilanne on se että pakkomaksaa-laskuja on n 800 euron edestä. Jos maksaisin ne vaan pois ensi tuista, niin meille ei jäisi mitään. Ei rahaa ruokaan esim. Täällä on kyllä ruokajonoja, mutta niistä ei saa esim vaippoja, tai kissanruokaa jne. Olen myynyt kaiken mikä oli vähänkin arvokasta
Taitteluohjeita Ennen oli sellainen H:n mallinen muovi, missä nuo sakaroiden välit oli pyöristetty vähän. Väliviivan päälle laitettiin pitkulaiseksi taitettu harso ja taitettiin molemmista päädyistä pikkuisen muovia päälle. Sitten sidottiin ne H: sakarat yhteen rusetille molemmin puolin vauvaa, se väliviivan osa oli jalkojen välissä. Ei siihen mitään taitteluohjeita tarvittu. Olen auttanut -70 syntyneen sisarukseni vaipan vaihdossa aikoinaan.Äitini pärjäsi aikanaan ilman sitä, mutta koska tuo lienee ollut vallalla oleva vaippamalli 70-80-luvulla, niin kai taitteluohjeita on saanut lehdistä tai äitiyspakkauksesta.
Ei missään oo sanottu, että kissa on hankittu hiljattain. Ihmisten elämässä kun olosuhteet voi muuttua (niin ku vaikka meillä, miehen työttömyyttä ei voinut tietää etukäteen), en oikein usko, että se kissasta luopuminen ap:n talouden pelastaa...Mä en kyllä tajua, miksi pitää hankkia vielä kissa, jos on jatkuvasti p.a. Veikkaan ettet ole nyt ensimmäistä kertaa rahattomana kuitenkaan, vaan tilanne on kestänyt pitempään, ehkä vuosia. Sun on nyt vaan pakko alkaa elää tulojen mukaan. Kaikki ylimääräinen pois ja koitat kerätä pienen puskurirahaston. Eikä sitten enää lisää pliis lapsia tuohon tilanteeseen.