Talopaketit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Saatiin haluamastamme talopaketista tarjous; 100 000e ja se sisältää tavarat ja rahdin ei mitään kasausta tai asennusta. Unelma talo, ei mikään öky eikä extra suuri vaan ihan norm. talo. Nyt kysyisin mitä teillä muilla talopaketit maksanu?J amitä se on sisältäny?Paljonko neliöitä ja miknkä firman talo?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
teillä on varmaan joku älvsby ku nuin halpa,yöööks.meillä designin akseli, 166000? sisältyi kaikki

En nyt tajua,miksi kaikki luulee et meille tulee älsby?kun musta 100 000 e on paljon, nähden että se ei sisällä kuin ne ulkohirret! Eli ei tule asennuksia, eikä muutakaan...ei mitään...ei edes sisäseiniä!Mitä ne älsbyt sitten maksaa jos 100 000 e on paljon pelkistä ulko hirsistä?

Meille on tarjottu n.180neliöisen 2-kerroksisen talopaketin hinnaksi Herralassa n.100 000e ja Jukka-taloilla n.110 000e. Sisältää siis ulkoseinien,ikkunoiden ja ovien asennuksen ja katonkin taisi siältää..

Alkuperäinen kirjoittaja Tirlitan:
Meille on tarjottu n.180neliöisen 2-kerroksisen talopaketin hinnaksi Herralassa n.100 000e ja Jukka-taloilla n.110 000e. Sisältää siis ulkoseinien,ikkunoiden ja ovien asennuksen ja katonkin taisi siältää..

Mitä hinta sisältää?

Alkuperäinen kirjoittaja kastelli:
Kallis tuo on.Meillä kastellin talopaketti vesikattoon asti maksoi vuosi sitten 58 000e.

Kasattiinko se teille vai kasasitteko itse? Ollaan itsekkin katsottu Kastellia ja n. 50 000 maksais paketti, mutta itsekasattuna. Paljonko loppujen lopuksi tuli talolle hintaa???

Kallis tuo on.Meillä kastellin talopaketti vesikattoon asti maksoi vuosi sitten 58 000e.

Kasattiinko se teille vai kasasitteko itse? Ollaan itsekkin katsottu Kastellia ja n. 50 000 maksais paketti, mutta itsekasattuna. Paljonko loppujen lopuksi tuli talolle hintaa???

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
teillä on varmaan joku älvsby ku nuin halpa,yöööks.meillä designin akseli, 166000? sisältyi kaikki

Teillähän se halpa oli! Ap;llä ei sisällä 100 000e hintaan muuta kun ulkokuori ,kelaappa mitä se makssa kun saat sisäovet, seinät keittiön jne...teillä se halpa oli..YÖKS!

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:

kasattiin itse.koko talolle tuli hintaa 232 000e ja siinä ei piha töitä eikä tontin hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:

Mitä hinta sisältää?

Pystytys vesikattoon asti, kattoturvatuotteineen.. sisäpuolelta väliseinät ja väliovet sisältää, muttei pystytystä. Meillä talossa kiinni vielä 2 auton autotalli, joka hinnassa mukana, seinät, katto ja ovi siis.

Vaikea verrata talopaketteja enää vuosi sitten ostettuihin, hinnat nousi tänä vuonna n.20-30%

Ei ne nyt noin apljoa oikeasti ole noussut!Puun ja käsityön taito kylläkin,muttei pakettien hinta!

Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:

kasattiin itse.koko talolle tuli hintaa 232 000e ja siinä ei piha töitä eikä tontin hintaa.

Minkä kokoinen talo? Yksikerroksinen vai 1,5 kerroksinen? Käytittekö "laadukkaampia" materiaaleja?

Yksikerroksinen ja talossa neliöitä 160. Talon hintaan ei ole laskettu materiaaleja,koska mies puuseppä ja teki lattiat parketista ja itse teki uniikki keittiön. Materiaalit sai tehdashintaan. Muuten laatu erinomaista!

Alkuperäinen kirjoittaja talokauppias:
Vaikea verrata talopaketteja enää vuosi sitten ostettuihin, hinnat nousi tänä vuonna n.20-30%

Ei ne nyt noin apljoa oikeasti ole noussut!Puun ja käsityön taito kylläkin,muttei pakettien hinta!

No ainakin talomyyjä itse sanoi että meidän paketti oli vuosi sitten 25 000e halvempi.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja talokaupat tehty:
Alkuperäinen kirjoittaja talokaupat tehty:
onpas kallis mammuttitalo... meil tulossa mammutti... c asennuksella 176m2 ja hintaa 80000?

Mikä mallisto mammutilta? meillä city ja neliöitä 210.

juu city mallisto meille myös tulos...

Mikä city?

victory city 176 pienillä muutoksilla