V
"vieras"
Vieras
Miten olette parisuhteen saaneet kestämään talonrakentamisprojektin? Meillä on maaliskuusta asti taloa rakennettu ja loppua ei näy. Ensi keväänä olis tarkoitus talon olla valmis, alan kyllä epäillä sitäkin. Itse en olisi koskaan lähtenyt rakentamaan taloa vaan olisin ottanut avaimet käteen talon tai ainakin lähes valmiin talon. Mies kuitenkin halusi rakentaa talon itse. Sovimme jo silloin että minä en osallistu talon rakentamiseen vaan keskityn lapsen hoitamiseen ja arjen pyörittämiseen niin kuin olen tehnytkin. Teen vielä vuorotyötä joten yhteinen aika on kortilla. Meille on tulossa toinen lapsi joka kerkeää syntyä ennen kuin talo on valmis. Alkaa tuntua että tulevaan taloon muuttaa kaksi toisilleen vierasta ihmistä. Miten ootte selvinneet rakentamisen tuomista haasteista? Oletteko viettäneet aikaa yhdessä? (Me emme ole sitä tehneet). Olemme jopa ajoittain ruvenneet nukkumaan eri huoneissa. En tiedä miten tästä selviämme kun mies ei ole halukas järjestämään kahdenkeskistä aikaa ollenkaan..