H
Haaveilija
Vieras
Noita talovalmistajia on niin miljoonia ja niillä niin miljoonia malleja.. Kehu siis oman talosi pohjaratkaisua minulle
(=laita mulle linkki) Yritetään alkuun etsiä valmista talomallia, täytyy ruveta sitten itse värkkäämään jos ei mieleistä löydy.
Niin ja talon pitäisi olla siis yksikerroksinen, 100-130 neliötä. Kolme makkaria. (Tai tietysti enemmänkin, jos noihin neliöihin mahtuu..) Ja mä haluan, että makuuhuoneet on "samassa läjässä" ja vähän erillään olohuone- ja saunatiloista. Ja haaveena on myös iso kuisti tai muuten iso eteinen. En halua ulkovaatteita ja kenkiä talon asuintiloihin esille.
Rakennusmateriaalilla tai talon muodolla ei ole väliä.
En ole vaativa, mutta kuitenkin
Olen mä tässä jo jokusen valmistajan läpikäynyt, mutta niillä on aina isoin makkari sijoitettuna ihan eri puolelle taloa ja mä en sellaista halua.
Niin ja talon pitäisi olla siis yksikerroksinen, 100-130 neliötä. Kolme makkaria. (Tai tietysti enemmänkin, jos noihin neliöihin mahtuu..) Ja mä haluan, että makuuhuoneet on "samassa läjässä" ja vähän erillään olohuone- ja saunatiloista. Ja haaveena on myös iso kuisti tai muuten iso eteinen. En halua ulkovaatteita ja kenkiä talon asuintiloihin esille.
Rakennusmateriaalilla tai talon muodolla ei ole väliä.
En ole vaativa, mutta kuitenkin