Tallinnasta vaunut?

Moi!

Onko ketään joka ois hankkinut lähiaikoina Tallinnan reissulla vaunut? Itse matkaa suunnittelen ja pyytäisinkin teiltä apuja:
- Millainen on hintataso Suomeen verraten?
- Missä vauvaliikkeitä ja odottajien vatteita Tallinnassa?

Kiitos jo etukäteen :hug:
 
Nykyään saa varmasti edulliseti laatua sieltä, mutta kolme vuotta sitten naapurimme hankki sieltä vaunut ja olivat kyllä kaikkea muuta kuin hyvät :p vaikka usemman satasen pulittivat. Vaunut olivat mallikappaleina esillä ja varsinainen ostos sitten tiukasti ja "hyvin" pakattuna:) Renkaat oli pakattuna movipusseihin ja kun he kotona avasivat ne, oli kumi ihan hapertunut rikki joka renkaasta (varmasti säilytetty väärin ).Harva sitä lähtee samantien palauttelemaan jos kauempaakin lähtee Tallinnaan ja tuskin sille edes takuuta annettiin.

Joten tarkka pitää olla EHDOTTOMASTI. Varmasti säästää kuitenkin. Itse ostaisin ehkä hieman käytetyt ja siksi edukkaammat mutta kotimaasta. Mutta kukin tavallaan.


Onnea hyvien vaunujen etsintään :wave:
 
Jotain tuollaista pelkäsinkin. Olen miettinyt juuri takuu/palautusasioita, jotka kuitenkin uusissa vaunuissa ois ihan hyvä olla. Varmaan käyn vilkasemassa tilanteen reissulla, mutta en ainakaan päätä etukäteen sieltä ostaa.. Huuto.netiä olen tarkkaillut ja siellä ihan hyviä vaunuja tuntuu olevan :) Kiitos Kassulle vastauksesta!
 

Yhteistyössä