Tallinnasta laadukas hotelli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiehtooko sua enemmän vanhankaupungin pienet luksushotellit kuten Schlössle tai Three sisters vai uudemman keskustan pilvenpiirtäjäpalatsit kuten Swissotel?

Hotelli Tallink:ssa hyvät sviitit. Halvemmassa sviitti vaihtoehdossa ei ole saunaa, mutta kalliimmasta se löytyy. Hyvä sijainti ja nämä sviitit sijaitsevat ylimmissä kerroksissa. Itse ainakin tykkäsin kun oli joulukuussa.

Vaikea rekommenderata, sillä niitä on niin monta. Enempi kuin Helsingissä. Pieniä ja isoja. Menisit Googlen kautta, -Tallinnan hotellit-, ja valkkaisit ihan itse. Mitä kovempi hinta ei merkitsi tason huippua.

Juu miksi kysyt täältä? Wt-mammat ei osaa vastata, tuskin on varaa uuteen välikausipukuun. Kannattaisiko mennä matkanjärjestäjien sivuille ja sieltä katsella itse hoteeleja??????

Että matkailun suola on sen matkan suunnittelu ja se on nykyisin tosi helppoa kun ihan voit netistä itse katsella mikä sinua kiinnostaisi/mikä olisi sinulle sopiva hotelli... Ajatteleppas sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja TIESITKÖ;28678881:
Että matkailun suola on sen matkan suunnittelu ja se on nykyisin tosi helppoa kun ihan voit netistä itse katsella mikä sinua kiinnostaisi/mikä olisi sinulle sopiva hotelli... Ajatteleppas sitä..

Kiitos tästä rakentavasta vinkistä... miten viitsit edes vaivautua.

Monesti olen parhaat vinkit saanut joltain joka osaa kokemansa perusteella suositella jotain. Ajatteleppas sitä...

Yhteistyössä