tallinnassa laivaan meno..auton kanssa tuntia ennen mutta ottaako silti laiva sisään jos myöhästyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia?

Vieras
ja vaikka olisi puoli tuntii ennen lähtöö paikalla. laskettiin että 400 km latviasta ajoa su ja 9 aikaan paatti lähtee tallinnasta....ja huonolla säkällä ei kyl perhana 8 rantaan ehitä. Saako sitten vaihettuu lipun seur aamuksi vai menettääkö rahat..??

Henkilöautot lastataan aina ensin ja viimeiseksi rekat yms. joten paikalla on oltava ajoissa. liput varmaan saa vaihdettua, mut ainakin osan joutuu maksamaan uudelleen.

saattaapi olla että että ei pääse sisään..

aika tiukka aikataulu teillä.. eikö aiheuta turhaa stressii... jos lähtisitte hyvis ajois? yai suosiolla otat jonku muun lähdön..

Alkuperäinen kirjoittaja tyu:
saattaapi olla että että ei pääse sisään..

aika tiukka aikataulu teillä.. eikö aiheuta turhaa stressii... jos lähtisitte hyvis ajois? yai suosiolla otat jonku muun lähdön..

tota me siel näyttelyssä ja jos eläin pääsee "jatkoon" eli paneeliin, niin tapana venyy pitkäksi se paneeli. työpäivät ma..:(

Ottaa kyytiin vaikka myöhästyyksin. Itse olimme myöhässä toisella kerralla 40 min ja hyvin vielä kerettiin.
Lastaus ei kyllä tapahdu niin että henkilöautot ekana vaa menevät sekaisin. Ainakin näissä laivoissa missä me menimme. Toisella kerralla Eckerö Line ja toisella Tallink.
Älä huoli. Eihän ne alka tekemään mitään ennen kuin tunti on aikaa laivan lähtöön, siis silloin " portit" aukeaa ja siellä on aina jonoa.

paljonko olette suunnitelleet ajoajaksi latviasta?

Siinähän on rajan ylitys. En ole koskaan kyseistä rajaa ylittänyt, joten onko teillä kokemusta kuinka kauan siellä menee? Aina pitää ottaa ajaessa huomioon yllätykset. Voi rengas hajota, tulla ruuhka (esim. kolarista) tms.

Minä lähtisin niin ajoissa, että on otettu riskit huomioon jos on niin kriittistä ehtiä juuri siihen laivaan. Mutta itse olenkin aina joka paikassa ajoissa ja kulkemiseen varaan aina ylimääräistä yllätysvaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja just kaks kertaa käyneenä:
Ottaa kyytiin vaikka myöhästyyksin. Itse olimme myöhässä toisella kerralla 40 min ja hyvin vielä kerettiin.
Lastaus ei kyllä tapahdu niin että henkilöautot ekana vaa menevät sekaisin. Ainakin näissä laivoissa missä me menimme. Toisella kerralla Eckerö Line ja toisella Tallink.
Älä huoli. Eihän ne alka tekemään mitään ennen kuin tunti on aikaa laivan lähtöön, siis silloin " portit" aukeaa ja siellä on aina jonoa.

huah..eli toivoo on..meillä tallinkin superstar varattuna.

Siinähän menee lastauksessakin aikaa eli hyvällä tuurilla ehditte jonon jatkeeksi. Saattaa kuitenkin käydä niinkin, etteivät ota enää kyytiin.

Eikös sinne lopussa lastata sellaisia, joilla ei ole ollut varausta eli huonolla tuurilla joku sellainen voi viedä paikkanne, jos olette liian myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
paljonko olette suunnitelleet ajoajaksi latviasta?

Siinähän on rajan ylitys. En ole koskaan kyseistä rajaa ylittänyt, joten onko teillä kokemusta kuinka kauan siellä menee? Aina pitää ottaa ajaessa huomioon yllätykset. Voi rengas hajota, tulla ruuhka (esim. kolarista) tms.

Minä lähtisin niin ajoissa, että on otettu riskit huomioon jos on niin kriittistä ehtiä juuri siihen laivaan. Mutta itse olenkin aina joka paikassa ajoissa ja kulkemiseen varaan aina ylimääräistä yllätysvaraa.

ööhh..ajoaikaa liian vähän..mutta 5 h...siis jos päästään ajois lähtee...ja juuh..tiiän että pitäs varata aikaa...aina ollaan niin tehtykin mutta...nyt menee kai mettään koko juttu...

nooh..seikkailumatka tulee...eip voi mitään...mutta tulee sieltä suomalainen bussikin ja se meinaa ehtiä kans laivalle illaksi...suomalaist ajavat kuulem pirun kovaa siellä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja just kaks kertaa käyneenä:

huah..eli toivoo on..meillä tallinkin superstar varattuna.

Meillä oli samma laiva kun myöhästyttiin sen 40 min joten en usko, että teilläon suurta hätää. Voit tietty soittaa varmuusen vuoksi,mut siellä varmaan sanotaan se tunti :)

no..toivotaan että menee vauhdilla latvian päässä kaikki:) katoin just rajan ylityksiä...toisilla menny 5 min ja toisilla 25 min...jotkut leimat pitää keräillä???noh, otanpa siitäkin selvää.

Yhteistyössä