Tallinnankävijät, hoi!! Kysymyksiä teille! (=

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastauksista kiitollinen!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:
elikkäs kun vaimokkeen kans pitäis lähtee risteilylle,sillee et vois nykäistä sellaiset bilesysteemit laivalla ja sillee..ku tallink on ilmeisesti edullisin?

Siinä on vaan vaarana se,että ei herää maihin nousuun ;)

Mutta Viru rakennuksessa on sedu koskisen biletys paikka.. Ja sen mitä muistan niin mukava mesta oli ;)

Itse suosin laivalla ylitystä ja hotellissa yötä,koska tulee edullisemmaksi. ;)

tulee vai???kun tuolt tallinkilt oli ilmeisesti kun varaili lippua 2lle aikuiselle ruokineen niin 86?..saaks muka viel halvemmalla?

Riippuu ihan siitä mikä on matkan tarkoitus..
Jos biletys+shoppailu niin edullisemmaksi meille on tullut käyttää pakettia.

Ilman lapsia ollaan suositteu Rottermannin hotellia makso muistaakseni 120e

Kun miettii,että biletys laivalla ei ole ilmaista äkkiä on paljon rahaa nurin..

no se on kyllä aivan tosi,bilemielellä sinne vähän niinku mentäisiin tai sitten ihan vain syömään ja rauhoittumaan.sen näkis melkeinpä vasta millainen fiilis on ku laivaan menee =)

Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Kristiine keskuksessa käyneille kysymys, onko siellä Mothercaren myymälässä mimmoset valikoimat ja hinnat? Lauantaina lähen Tallinnaan ja aikomus on mennä juuri tuonne Mothercaren myymälään katsomaan sekä kummitytölle että kaverin tulevalle vauvalle jotain kivaa.

Mun mielestä ihan suomen hinnoissa vaatteet, jotkut kalliimpiakin. Ihania juttuja siellä on - ainakin jossain vaiheessa oli "vanhan ajan nalle puh-vaatteita", siis sillä "vanhalla nalle puh-kuosilla".
Ale-aikoinakaan ei mitään järisyttäviä aleja ollut, tai sit mä en vaan löytänyt meidän poitsulle mittään tarpeellista.
Aina mäkin siellä käyn, saahan sitä ainakin ihastella...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Kristiine keskuksessa käyneille kysymys, onko siellä Mothercaren myymälässä mimmoset valikoimat ja hinnat? Lauantaina lähen Tallinnaan ja aikomus on mennä juuri tuonne Mothercaren myymälään katsomaan sekä kummitytölle että kaverin tulevalle vauvalle jotain kivaa.

Mun mielestä ihan suomen hinnoissa vaatteet, jotkut kalliimpiakin. Ihania juttuja siellä on - ainakin jossain vaiheessa oli "vanhan ajan nalle puh-vaatteita", siis sillä "vanhalla nalle puh-kuosilla".
Ale-aikoinakaan ei mitään järisyttäviä aleja ollut, tai sit mä en vaan löytänyt meidän poitsulle mittään tarpeellista.
Aina mäkin siellä käyn, saahan sitä ainakin ihastella...

Kiitos sinulle vastauksesta, edellisestä Tallinnan reissusta on kulunu jo yli 7 vuotta joten on kaupunki varmasti muuttunu. Reissun tarkoituksena onki mennä tuonne Mothercareen, nyt kun mukaan lähtee kaupungin tunteva työkaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja perusmaukka:

no se on kyllä aivan tosi,bilemielellä sinne vähän niinku mentäisiin tai sitten ihan vain syömään ja rauhoittumaan.sen näkis melkeinpä vasta millainen fiilis on ku laivaan menee =)

Niin se on kyllä ihan tosi..Meillä pari kertaa piti mennä bilettää ja aloiteltiin hyvällä mielellä hotellissa..Aamulla pirteänä herättiin huoneesta missään käyneenä,pari kupillista köyhempänä :laugh:
Ja se jos haluaa rauhassa shoppaila ilman,että täytyy vahdata kelloa,että koskas laiva lähtee.

Ja jos hemmottelua niin Virun hotellissa on ilukeskus jossa esim. kokovartalo hieronta 1tunti 25e..
+muita "kauneus" palveluita jos haluaa vaimoketta yllättää ;)
Mun mies kyllä tykkäs selkähieronnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neltsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Neltsu:
Ekerölinella minäkin tykkään mennä, edullinen ja suht hyvä. Tallinkista en tykkää, musta ne niiden ruuat on hirveitä. Ekan kerran elämässäni marssin Romantikan seisovastapöydästä vessaan oksentamaan, ei enää koskaan...
Kauppakeskukset on siellä hyviä ja valikoimat edullisia, me tykkättiin tästä: http://www.ulemiste.ee/lang/?articleID=76 (tuosta keskellä olevasta palkista kun kelaat niin näet mitkä bussit sinne menee jne.)

Eikä tuo ulmiste ole se Prisma Sikupillin liepeillä?

Ei olla vielä "keretty" Ulmisteen,mutta jos tuo on se paikka mitä kuvittelen niin kannattaa mennä ilmasella bussilla Sikupilliin(lähtee Virun edestä) ja kävellä sieltä.
Koska sieltä ei kauaa kävelisi.

Täällä taas :) Juu, se on heti siinä radan toisella puolen eli ihan hyvä idea käyttää ilmaista bussia! Se lastenmaailma tms mulla on testaamatta, siellä haluaisin käydä, kuulin että on hyvä paikka. Onko kenelläkään sinne osoitetta tms?

Tarkistin asian,että kirjoitin oikein,eli kyllä kannattaa mennä sikupilliin bussilla ja sieltä kävellä.

En ole käynyt sieläkään vielä,mutta jos tarkoitit Laste Maailm niin osoite on
Pärnu mnt 6

Ja itsekkin vain kehuja kuullut,sieläkin pitäisi käydä.. :D