Tallinnan laivalla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies-47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies-47

Vieras
Vaimoni toi vieraan miehen hyttiimme niinkuin oli sovittu.Minä leikin sammunutta aviomiestä.Se mies oli ollut pitkään ilman naista ja nautti vaimostani oikein kunnolla.Kuulin pimeässä hytissä niiden nussimisen äänet ja kuinka se mies kehui vaimoni pillua ja rintoja jotka ovat upeat minunkin mielestä.Kun se mies lähti kuudelta aamulla vaimoni hyvästi suukkojen kera.Heitin vaimoni sängylle ja nuolin sen nussittua vittua joka maistui kiimalla.Kyrpäni oli räjähtämäisillään kun upotin sen vaimoni märkään nussittuun turvonneeseen vittuun.Laukesin pian ja sain elämäni parhaan orkun.Kertokaa muutkin vastaavista kokemuksista ja miten meni jatkossa.

Meillä on ollut miehellä pitkään haaveena päästä ""laskettelemaan liukkaille"", niinkuin hän asian ilmaisee. Olimme vuoden vaihteessa risteilyllä, jonne mennessä sovimme, että jos löydän mieleisen, järjestän hänelle sen pitkään itäneen haaveen. Niin myös tapahtui

Minä en ymmärrä tuon ideaa. Ensinnäkin haluan itse tehdä orgasmit naiselleni... Ja jos jotain enemmän pitää olla niin minä+ mies,jne. Selittäkääpä tämän kicksi.

Yhteistyössä