Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No jos yhtään eläinten oikeuksista välittää, niin olen kuullut että kannattaa jättää väliin. Ei kuulemma ole mitkään häävit oltavat ressukoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:jonttu voi mennä mäkeen. mä kävin viime viikolla ja ihana paikka on! vessat siistit,ilmaiset. perhelippu 175 kruunua eli 2 aik+lapset. eläimiä paljon,norsuja,tiikereitä,ymym. sitten on vielä isoja pomppulinnoja,10 min= 20 kruunua. sitten vielä karusellejä. saa syöttää lintuja,on rokotiilitalo ja kalatalo ym. ja lasten pikkueläintarha missä saa paijata pikkueläimiä
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja juu:jonttu voi mennä mäkeen. mä kävin viime viikolla ja ihana paikka on! vessat siistit,ilmaiset. perhelippu 175 kruunua eli 2 aik+lapset. eläimiä paljon,norsuja,tiikereitä,ymym. sitten on vielä isoja pomppulinnoja,10 min= 20 kruunua. sitten vielä karusellejä. saa syöttää lintuja,on rokotiilitalo ja kalatalo ym. ja lasten pikkueläintarha missä saa paijata pikkueläimiä
Niin, mites ne eläinten oltavat?
Alkuperäinen kirjoittaja gg:missä se on kuinka pitkä matka satamasta , meneekö sinne bussia vai taxilla?