Tallinnan eläintarha..kannattaako poiketa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oltermanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No jos yhtään eläinten oikeuksista välittää, niin olen kuullut että kannattaa jättää väliin. Ei kuulemma ole mitkään häävit oltavat ressukoilla.

Mun mielestä taas oli ihan hyvät oltavat, kun käytiin?

Kannattaa käydä, erilaisia eläimiä kuin Suomessa.

jonttu voi mennä mäkeen. mä kävin viime viikolla ja ihana paikka on! vessat siistit,ilmaiset. perhelippu 175 kruunua eli 2 aik+lapset. eläimiä paljon,norsuja,tiikereitä,ymym. sitten on vielä isoja pomppulinnoja,10 min= 20 kruunua. sitten vielä karusellejä. saa syöttää lintuja,on rokotiilitalo ja kalatalo ym. ja lasten pikkueläintarha missä saa paijata pikkueläimiä

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
jonttu voi mennä mäkeen. mä kävin viime viikolla ja ihana paikka on! vessat siistit,ilmaiset. perhelippu 175 kruunua eli 2 aik+lapset. eläimiä paljon,norsuja,tiikereitä,ymym. sitten on vielä isoja pomppulinnoja,10 min= 20 kruunua. sitten vielä karusellejä. saa syöttää lintuja,on rokotiilitalo ja kalatalo ym. ja lasten pikkueläintarha missä saa paijata pikkueläimiä

Niin, mites ne eläinten oltavat?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

Niin, mites ne eläinten oltavat?

ihan kivat,tehty paljon uusia häkkejä. oltavat-mieti itse kaikkien eläintarhoissa olevien oltavat. tollot jää syömätä koska aita on välissä...

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
missä se on kuinka pitkä matka satamasta , meneekö sinne bussia vai taxilla?

sekä että. me mentiin omalla autolla. lähellä tien yli on mäkkäri ja iiiiso kauppakeskus. kauppakeskuksen toisessa kerroksessa on muuten 3 tai 4 lelukauppaa ja isot alet siellä=)

Yhteistyössä