Tallinnaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siellä tallinann reunamilla on yks hyvä metallibaari B) muakin alko pelottaan siellä ja baarimikolle ei saanu puhua ku tilauksen.
aukioloajatkin on hyvät, aukeaa aamulla 10 ja menee kiinni aamu 6

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
siellä tallinann reunamilla on yks hyvä metallibaari B) muakin alko pelottaan siellä ja baarimikolle ei saanu puhua ku tilauksen.

mikäs se siellä pelotti :| ? en mä sellasiin sit uskalla mennä ollenkaan, vaikka noi aukioloajat olis juurikin passelit :p

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

mikäs se siellä pelotti :| ? en mä sellasiin sit uskalla mennä ollenkaan, vaikka noi aukioloajat olis juurikin passelit :p

siellä istu sellasia vanhempia pitkätukkia, tatuoituja, nahkaan pukeutuneet ja ne mulkoili aikastalailla pahasti. yhtään muuta naista ei mun lisäks sillo siellä ollu :kieh: talo oli vanha puutalo jossa aivan pimeä piha

Kai se on siitä mitä haluaa. Vaatteita tykkään ostaa rottermannista. Rocca al maressa prisma, hobby hall yms. Viru-keskus lähellä. Vanhassa kaupungissa paljon pikku kauppoja joskin aika kalliita. Kaubamajasta kaikkea....

no ethän arvannu :laugh:
no tarkkaa ei oo vielä ku työpaikka...ens viikolla vähän selviää enemmän ja sit talo myyntiin heti ja uutta ettiin ja sitä sellasta härdelliä :$ mut työt kait alkais ens tai sitä seuraavalla viikolla :| jänskättää :D :D

Yhteistyössä