No mä en tajua sitä että ensin auotaan päätä ja sitten jos siihen kommentoi jotain ihan asiallistakin, niin tulee heti marinaa voi kamala kun olit noin ilkeä v*pää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostat kyllä todella katkeralta kotiäideille, pistitkö itse vauvasi vuoden ikäisenä hoitoon, kun ei pää kestänyt ja sitten ahdistaa kaikki paremmat äidit??
Hih! Mun lapseni on kotona 3 -vuotiaaksi näillä näkymin. Pari ekaa vuotta omassa, loput palkollisen hoidossa. Töitä voi tehdä etänäkin! Huomaatko; olet juuri sellainen katkera vittulija, joita kuvasin aloituksessani![]()
En huomaa, olen humoristi, sinä näköjään tosikko ja selkeästi huono äiti kun et jaksa hoitaa lasta ilman että pääset töihin edes etänä.
Olet todellakin humoristi , hih! Koska oli hulvaton vitsi esittää, että olen huono äiti koska teen illalla etänä töitä lapsen mentyä nukkumaan
Mitä ihmettä sinunlaistesi päässä oikein liikkuu? Kerro, oikeasti! Mitä sinä teet lapsesi nukkuessa? Tuijotteletko vain häntä tai kertaat mielessäsi päivän tekemisiänne? Onko se sinusta niin, että äiti ei saa koskaan ajatella mitään muuta kuin kotia + lasta ollakseen hyvä äiti?
Kai tiedät, että solvauksesi oli todella naurettava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostat kyllä todella katkeralta kotiäideille, pistitkö itse vauvasi vuoden ikäisenä hoitoon, kun ei pää kestänyt ja sitten ahdistaa kaikki paremmat äidit??
Hih! Mun lapseni on kotona 3 -vuotiaaksi näillä näkymin. Pari ekaa vuotta omassa, loput palkollisen hoidossa. Töitä voi tehdä etänäkin! Huomaatko; olet juuri sellainen katkera vittulija, joita kuvasin aloituksessani![]()
En huomaa, olen humoristi, sinä näköjään tosikko ja selkeästi huono äiti kun et jaksa hoitaa lasta ilman että pääset töihin edes etänä.
Olet todellakin humoristi , hih! Koska oli hulvaton vitsi esittää, että olen huono äiti koska teen illalla etänä töitä lapsen mentyä nukkumaan
Mitä ihmettä sinunlaistesi päässä oikein liikkuu? Kerro, oikeasti! Mitä sinä teet lapsesi nukkuessa? Tuijotteletko vain häntä tai kertaat mielessäsi päivän tekemisiänne? Onko se sinusta niin, että äiti ei saa koskaan ajatella mitään muuta kuin kotia + lasta ollakseen hyvä äiti?
Sää et nyt tainnut ymmärtää ihan kaikkea...
Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:Kuulostat ihan Äitiyslomalaiselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulostat kyllä todella katkeralta kotiäideille, pistitkö itse vauvasi vuoden ikäisenä hoitoon, kun ei pää kestänyt ja sitten ahdistaa kaikki paremmat äidit??
Sää et nyt tainnut ymmärtää ihan kaikkea...
Hih! Tää menee jo hauskaksiIhan uskomatonta
En viitsi vastata tähän sitä, mitä mieli tekisi. Koska alentuisin muutoin samalle tasolle asiattomuuksien kirjoittelijoiden kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:Kuulostat ihan Äitiyslomalaiselta![]()
Niin muuten tekeekin, kinkyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:Kuulostat ihan Äitiyslomalaiselta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:Kuulostat ihan Äitiyslomalaiselta![]()
Juu. Ihan sama. Mitä väliä, vaikka joku kirjoittelisi jollain nimimerkillä ja harmaana? En ole IKINÄ tajunnut.
Tässä tapauksessa meitä on sitten täällä kaksi, jotka ovat samaa mieltä jostain/ joistain asioista! HienoaHyvä Äitiyslomalainen!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamela Baywatch:Kuulostat ihan Äitiyslomalaiselta![]()
Juu. Ihan sama. Mitä väliä, vaikka joku kirjoittelisi jollain nimimerkillä ja harmaana? En ole IKINÄ tajunnut.
Tässä tapauksessa meitä on sitten täällä kaksi, jotka ovat samaa mieltä jostain/ joistain asioista! HienoaHyvä Äitiyslomalainen!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Ei sitten niitä raiskausleikkejä tänään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Ootko sä täysin hullu? Syytät mua/ mun miestä raiskaajaksi? Ymmärräthän, että myös julkisella keskustelupalstalla solvaamisesta voi joutua vastuuseen!! Hanki lääkitys.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Ootko sä täysin hullu? Syytät mua/ mun miestä raiskaajaksi? Ymmärräthän, että myös julkisella keskustelupalstalla solvaamisesta voi joutua vastuuseen!! Hanki lääkitys.
ja taas: repskops!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Ihanaa, että et ole katkera ja pahansisuinen! Hyvä omatunto on varmasti paras pieluksesi. Levollisia unia!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sie:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hyvää yötä kaikille tämänkin ketjun mulkuille! Meitsi menee nyt nukkumaan. Hyvillä mielin, kalliiseen etätöillä tienattuun luksussänkyyn
![]()
Ihanaa, että et ole katkera ja pahansisuinen! Hyvä omatunto on varmasti paras pieluksesi. Levollisia unia!![]()
Hyvin sanottu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tuo raiskausjuttuhan oli ihan vaan vitsi, toiseen ketjuun liittyen, miten se muka sinuun liittyisi??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tuo raiskausjuttuhan oli ihan vaan vitsi, toiseen ketjuun liittyen, miten se muka sinuun liittyisi??