Tälläsen sai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamih

Vieras
Oli sitten kyl onnistuneet synttärit :heart: mutta poika sai sitten lahjaksi kummiltansa tietokonepelin jota suositellaan 6 vuotiaasta ylöspäin! :o Niin ja oma poikani täytti just 4 ja kun minä sitä peliä katsoin niin ei se mun mielestä mitenkään kauhee. Se on sellainen missä opetellaan numeroita ja aakkosia.

Voiko sellast antaa pojan pelata vai pitääkö odottaa kunnes täyttää 6?

Voit antaa. Toki voi olla vielä vähän vaikea mutta jospa osaisit omaa tervettä järkeäsi käyttää näissä asioissa.

Se onkin sitten toinen juttu onko mitään järkeä opettaa vasta 4vuotiasta tietokoneelle.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Voit antaa. Toki voi olla vielä vähän vaikea mutta jospa osaisit omaa tervettä järkeäsi käyttää näissä asioissa.

Se onkin sitten toinen juttu onko mitään järkeä opettaa vasta 4vuotiasta tietokoneelle.

No ei mein poika sillä pelaakka ku lähinnä muumipelejä ja tälläsii ja paintilla piirtelee. ja vuosi sitten on aloittan upelata koneel ja itse halusi ku näytti kivalta kun äiti ja isi teki siin töitä. JA ei kyllä osaa viellä kunnolla käyttää mutta ei tarvitsekkaan. Kunhan vaan on hauskaa niin se on pää-asia. ja tosiaankin pelaa sillä koneella vaan n.3 kertaa viikossa tunnin taikka pari kerralla.

Uusimmat

Yhteistyössä