Tällasen kissanpennun sitten sain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Seuraa mua joka apikkaan..jos meen vessaan jää oven taakse itkemään.. kun istun alas kiipee heti syliin ja alkaa kehräämään.. tässäkin nyt on sylissä ja ihmettelee kun näpyttelen koneella..
ei syö ainakaan vielä kissanruokaa.. ehkä se johtuu siitä kun vasta tänään siis meille tuli.. +no kalkkuna kelpaa kyllä tai juusto tai ihan mitä vaan sellasta :D
tykkää kun silitellään..ei kun siis PITÄÄ silittää :D
Aivan superihana on..katotaan miten yö menee ..mun toivomus että tottuis nukkumaan mun kanssa vaikka samalla tyynyllä :D

onnistuneekohan kuvan laitto.. eilen tässä jo oli mut pistetään nyt.. kaikki kuitenekin niin tykkää pikkusist kisuist :D

Kaunis! Meinasin jo arvuutella roduksi birmaa mutta ketjua eteenpäin lukiessa tulikin vastaan =)
Sellainen kissa jonka joskus vielä haluaisin, minulla oli norjalainen metsäkissa joskus. Kivoja nekin :heart:
Utelias kysyy vielä, onko näyttelytasoinen pentu? Niin ja heti selvennys ettei sillä ole mitään väliä, ihana joka tapauksessa. Mutta noillahan on vissiin tosi tarkkaa värityksen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Kaunis! Meinasin jo arvuutella roduksi birmaa mutta ketjua eteenpäin lukiessa tulikin vastaan =)
Sellainen kissa jonka joskus vielä haluaisin, minulla oli norjalainen metsäkissa joskus. Kivoja nekin :heart:
Utelias kysyy vielä, onko näyttelytasoinen pentu? Niin ja heti selvennys ettei sillä ole mitään väliä, ihana joka tapauksessa. Mutta noillahan on vissiin tosi tarkkaa värityksen kanssa?

Ei oo..ihan lemmikki tasoinen on vaikkakin ei taida kauheesti olla värivirhettä.. no lemmikiks vaan otettu kuitenkin :D