Tälläiset tuli tänään postissa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkäs olen tilaillut uuteen kotiimme kaikenlaista ja tänään tuli tyttöjen huoneeseen prinsessavuodekatokset, uudet päiväpeitot ja matto. Huoneesta on siis tulossa tosiaan kahden prinsessan huone eli pääväri tekstiileissä on vaaleanpunainen, huonekalut on kaikki valkoisia.

Testasin tuota katosta ja päiväpeittoa pienemmän sänkyyn ja mielestäni näyttää ihan kivalta. Eli nyt nuo siis on meidän makkarissa ja sinne niitä ei jätetä, testimielessä vain kuvattu. Halusin nähdä miltä tuo katos näyttää ja on mielestäni ihan kiva. Tytöt hurmaantui täysin siitä. (4v ja 2v siis)

Katos tietysti kuuluu laittaa kattoon, mutta minä kiinnitin sen nyt tuohon verhotankoon.

Ja jotta kukaan ei nyt ala siitä vääntää niin minä en puhuttele lapsiani prinsessoiksi, vaikka tässä avauksessani viittasinkin prinsessoihin. ;)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6109392.jpg

Päiväpeitot on Jotexilta ja katos Ellokselta. Päiväpeite on tälläinen:

http://www.jotex.fi/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=86-0320.jpg

Ja toi sänky on tosiaan ihana. Meillä on tuota samaa sarjaa sellainen hyllykin ja sekin on tosi nätti. Nyt uudessa kodissa ne pääsee sitten samaan huoneeseenkin. :)

tosi kivannäköistä :D tykkään!

ps. on muuten tosi ärsyttävää että täällä keskusteluissa täytyy AIKUISÌLLE ihmisille selittää niinkuin vähä-älyisille apinoille että "tiedän että kuuluis pistää tohon, mutta pistin tohon ja en puhuttele yleensä ja ..." jottei kukaan vaan alkaisi haukkua..! en siis syyllistä sinua selittämisestä vaan nimenomaan tarttee selittää, ettei nuo "vähä-älyiset apinat" saivartele asianvierestä kokoajan. mikä ihmisiä vaivaa kun ollaan niin kateellisia ja inhottavia toisille täällä.. :( vois sen anergian paremminkin käyttää kuin toisia haukkumalla, AIKUISET ihmiset.

Tosi kaunis!:)
Meillä on kanssa tytöllä tuollainen sänky ja saman sarjan vaatekaappi, hyllykkö ja sellanen pienempi "astiahyllykkö". Tykästyin oitis Ikeassa tuohon. Ja joku mainitsi että meni heti mutkalle... meillä on nyt reilun vuoden vasta ollut eikä ainakaan vielä ole mitään moitittavaa.
Katoksena meillä on sellainen valkoinen jossa lehtiä (Ikeasta sekin)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
tosi kivannäköistä :D tykkään!

ps. on muuten tosi ärsyttävää että täällä keskusteluissa täytyy AIKUISÌLLE ihmisille selittää niinkuin vähä-älyisille apinoille että "tiedän että kuuluis pistää tohon, mutta pistin tohon ja en puhuttele yleensä ja ..." jottei kukaan vaan alkaisi haukkua..! en siis syyllistä sinua selittämisestä vaan nimenomaan tarttee selittää, ettei nuo "vähä-älyiset apinat" saivartele asianvierestä kokoajan. mikä ihmisiä vaivaa kun ollaan niin kateellisia ja inhottavia toisille täällä.. :( vois sen anergian paremminkin käyttää kuin toisia haukkumalla, AIKUISET ihmiset.

Juu pisti piruuttani, koska taannoin kyselin täällä jostain huoneentaulusta/ovikyltistä ja silloin menin ja kirjoitin taas prinsessoista ja mut haukuttiin kun puhuttelen lapsiani prinsessoiksi ja ketjussa keskityttiin enemmän ihan muihin asioihin kuin mitä olin kysynyt. :D

Alkuperäinen kirjoittaja 27v.:
Meillä on kanssa tytöllä tuollainen sänky ja saman sarjan vaatekaappi, hyllykkö ja sellanen pienempi "astiahyllykkö". Tykästyin oitis Ikeassa tuohon. Ja joku mainitsi että meni heti mutkalle... meillä on nyt reilun vuoden vasta ollut eikä ainakaan vielä ole mitään moitittavaa.

Voi mua... tuon mutkalle tarkotettu olikin tuolle katokselle eikä sängylle... *sisälukutaitohukassa*

Alkuperäinen kirjoittaja 27v.:

Minä tykkäisin siitä lehtikatoksesta pojan huoneeseen, mutta täällä oltiin sitä mieltä että se on liia lapsellinen ekaluokkalaiselle. Poika on siis nyt eskarissa, muutto on vasta syksyn puolella ja poika itse tykkäsi siitä kyllä, mutta mietti myös että tykkääkö hän siitä vielä ekaluokallakin. Nätti se ois kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Tuo päiväpeittokin näytti kivalta, on varmaan lapsi mielissään :)

Juu on. Tai siis lapset. Tyttöjä on kaksi ja noita päiväpeittoja ja katoksia tuli siis kaksin kappalein. Testasin vain sitä tuon pienemmän sänkyyn.

Yhteistyössä