Tällaisessa murjussa se Sirpa Selänne joutuu kotiäitinä "lusimaan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mulle ihan tosi riittäis se, että voisin olla kotona lapsien kanssa (siis monta lasta niillä on?) tuollaisessa yltäkylläisyydessä. Teemu on varmaan hyvä isä ja niin pois päin, ja varmaan Sirpakin saa Teemun melaa silloin tällöin. Sirpa on ihan fiksu kun ei valita...

Mäkin olisin mieluummin kotiäitinä lasten kanssa ja nauttisin elämästä kuin kävisin töissä vaan sen vuoksi, että rahaa on pakko saada. Sirpa on onnentyttö.

Mäkin olisin ihan onnellinen kun olis pätäkää. Ja mies olis suurimman osan ajastaan poissa jaloista. Ja ken uskoo jääkiekkoilijoiden uskollisuuteen niin saa uskoa...Jos nyt ei vakityttöystävää olekaan niin kyllä sinne varmaan "vahinkoja" matkan varrelle sattuu.

Onnea ei rahalla osteta, mä tiedän sen liiankin hyvin. Omakohtaisesti. Toki toivon että Sirpa ja Teemu ovat juuri niin onnellisia kuin lehtien rakentama idylli kertoo. Julkisuudessa oleva elämä tuskin kuitenkaan on ihan se sama kuin se arkiaamu heidän kotonaan.

He ovat varmaan ihan onnellisia, ei se multa pois ole, ja komea on talo. Itse kyllä haluan oman elämän, en vaan miehen kyljessä. Kaikki kunnia kotiäideille, lastenkasvatus on arvokasta työtä, mutta mua ei sisustaminen kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
He ovat varmaan ihan onnellisia, ei se multa pois ole, ja komea on talo. Itse kyllä haluan oman elämän, en vaan miehen kyljessä. Kaikki kunnia kotiäideille, lastenkasvatus on arvokasta työtä, mutta mua ei sisustaminen kiinnosta.

Mä peesailen tätä.

Yhteistyössä