Tällaisen kasan vaatteita olen ostanut alesta ensikesää ajatellen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kätköt esiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kätköt esiin

Vieras
Ostatteko te etukäteen alesta vaatetta lapsille seuraavaksi kesäksi/talveksi. Itse ostan ja niitä on sitten ihan mukava etsiä keväällä/syksyllä ja huomata, että ei tarvitsekaan juuri mitään uutta ostaa kalliilla.
Äsken kävin juuri läpi tuon kaapin, mihin aina alemyynnistä ostetut pussukat olen tunkaissut ja tässä on saldo

http://www.aijaa.com/v.php?i=4886380.jpg

Kävin hinnat läpi, niin arvatkaa paljon kaikki olisivat maksaneet norm. ja paljon minä maksoin?

Vaatteet olisivat maksaneet normaalihinnassa 286? ja alennuksen kanssa maksoivat 101,6?. Eli ihan hyvä alennusprosentti tulee.
Kallein tuossa pinossa on vasemmalla ylimmäisenä oleva kinderitin t-paita, jota ihastelin heti keväällä mutta en raskinut ostaa, kun maksoi 23,90?, onneksi moni muukaan ei ollut raskinut ostaa, niin sain sitten -50% alesta hintaan 11.95. Alkaa olla ylärajalla siihen mitä suostun jostain paidasta maksamaan.

kesävaatteita en hirmusti osta seuraavalle kesälle, jotain kylläkin
kun taas talveksi ostan KAIKKI edellisenä talvena joulun aleista. Eli nyt tälle talvelle ei tarvi ostaa yhtään talvivaatetta tai talvikenkää.

Nuo linnunpää jutut ovat seppälästä ostetut uimapuvut. Hienokuosi, meillä molemmat tytöt ihastuivat, kun vihreä on vielä lempiväri. Maksoivat yhteensä 4,95?, kun sai kaksi aletuotetta yhden hinnalla.

Uusimmat

Yhteistyössä