K
kokkikolmonen
Vieras
Possu sopii vähemmän kuivakkaana grilliin ja kana menee yleensä ketunruuaksi, sitä on hankala löytää kaupoista. Lisäksi kannattaa pekonoida noita grillijuttuja, se tuo mehevyyttä ja makua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nam:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No on, mutta eikö nuo grilliluut ole aika sotkuista syötävää? makkara ja nakit tilalle?
Kuka tollasta ajattelee? Sotkusta..
No sotkevaa syötävää? Mä en ainakaan söisi niitä juhlissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Itselleni tuli mieleen, kun en kalaa syö, että alkuruuat on aika meripainotteisia. Mua itseäni se ei haittaisi vaan aloittaisin kreikkalaisella salaatilla sitten =)
Juu riskimenu olis jos ei tuntis vieraita, onneksi tällä kertaa tunnen. Olemme merellä niin siksi kalainen menukin.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja n:Sokerittomasta mehusta tehtyjä mehujäitä lapsille? Miksi näin? Hyvää tulee kun otat litran pikkasen sulaneita pakastemansikoita, reilu desi bulgarian jugurttia ja noin 1 rkl sokeria. Soseutat sauvasekoittimella ja sitten vaan muotteihin ja pakastat. Ne on erittäin hyviä, tykkää niin lapset kuin aikuiset.
Siis se mehu on fun lightia.. diabetes yhdellä lapsella joten koitan minimoida hiilihydraattimääriä, koska lapsi kuitenkin haluaa syödä kaikkea mitä muutkin lapset eli päätin, että kaikki lapset syö sokeritonta, eipä se haittaa tee muillekaan että jää sokerihumalat hankkimatta. Olen itse muuten tehnyt mehujäitä juomajugurteista, niistäkin tulee hyviä..
Alkuperäinen kirjoittaja kokkikolmonen:Possu sopii vähemmän kuivakkaana grilliin ja kana menee yleensä ketunruuaksi, sitä on hankala löytää kaupoista. Lisäksi kannattaa pekonoida noita grillijuttuja, se tuo mehevyyttä ja makua.
Alkuperäinen kirjoittaja rosehip:Kuulostaa kyllä tosi hyvältä tuo menu.Ehkä lisäisin vielä jonkun graavikalan (esim. siika!) alkuun ja ehdottomasti saaristolaisleipää + voita. Millaisen kastikkeen/glaseerauksen teet noille ribseille? Musta niiden kuuluukin olla sotkuista syötävää, vieraille vaan jotkut pyyhkeet tai savetteja tarjolle, että voi pyyhkäistä sormia välillä/lopuksi.