Tälläinen norsu tästä tuli! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts!

Vieras
Kyselin aamulla täältä että mitä voisin keksiä miehen veljenpojalle 1v synttärilahjaksi kun rahat on loppu, ja vinkkien jälkeen päätin ommella tällaisen. Mutkia toi matkaan hieman sellainen onnettomuus että ompelukoneesta meni mun tuurilla viimeinen neula poikki saman tien kun alotin, mutta ompelin sitten käsin tuon. :D

Tämän näköinen siitä nyt sitten tuli, pitää vielä vähän pöyhiä sitä että saa tuon pumpulin tasaisemmin siellä sisällä. Pahoittelen kuvanlaatua ei ollu muita kameroita saatavilla kuin tuo webcam. :D

[QUOTE="vieras";24993791]Aivan upea! Tuota norsukangasta on muuten tulossa Finlaysonilta uustuotantoon ensi vuoden alussa.[/QUOTE]

Ai, no sehän kiva. Tuo kangas on päätynyt mulle mun miehen vanhempien vintiltä, ja sitä oli vaan tuon norsun verran. Muuten oisin tehnyt omallekin pojalle samanlaisen. :) Täytyy sitten tehdä toinen kun kangasta voi taas jostain löytää.

Kiitos kaikille kehuista, mustakin siitä tuli aika hieno. :) Oon itekin ihan hämmästynyt että kaavoittaminen oli noinkin helppoa, en ole koskaan ennen tehnyt pehmolelua.

Hieno norsu! Mä ehdottaisin, et laittaisit jotkut kivat napit vielä silmiksi. Ompelisit ne oikein tiukasti, ettei lapsi saa niitä suuhunsa. Taaperot tykkää, kun leluissa on jotain mitä näprätä :)

[QUOTE="Vieras";24994054]Vau!! Vähän kiva =) Hei ja 1v on varmasti enemmän ku ilonen tästä! Tyhmä provo joka kehtaa haukkua.[/QUOTE]

Ei sitä koskaan tiedä, meidän poika (1,5v) heräs just päikkäreiltä ja hän näköjään pelkää tuota norsua. :D

Täytyy sitten keksiä tuosta loppukankaasta jotain muuta, kattelin nyt että siitä sais kyllä toisen, vähän pienemmän norsun aikaan.

Yhteistyössä