tälläinen kysely, että onkos kellään ollut epätavallisia raskausoireita (ennen plussausta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Helen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Helen"

Vieras
itsellä kun on nyt oireena tälläistä:

- kolmatta päivää jatkunut huono olo, eilen oli maha sekaisin. en kuitenkaan ole oksentanut
- välillä, kun nousen nopeasti alamahaa repäisee ilkeästi & en voi nukkua kyljelläni, koska oikealle alamahaan ottaa
- myös alaselkää särkee hirvittävästi, ja nimenomaan tuosta oikealta puolelta
- finnejä on tullut todella paljon yhdessä yössä
- kuukautiskipuja on ollut jo viikon

kuukautisteni pitäisi alkaa ensi viikolla, rintoja ei koske enkä tunne metallimakua suussa tms muita "yleisiä oireita". pissalla juoksen tosin jatkuvasti, mutta tuo on normaalia ennen kuukautisia & niiden aikana

kun etsin täältä netin ihmemaailmasta r-oireita, joka kerta mainittiin kipeät & isot rinnat joita minulla ei siis ole :mad: enkä oksentele, yöki kahville tai nuku kellon ympäri..

Mun ensimmäiset oireet on tainneet aina olla palelu ja pissan hajun muuttuminen. Niistä olen tiennyt olevani raskaana. Tuo yllättäen vihlova vatsakipu on myös ollut vaivana aika pian raskautumisen jälkeen. Samoin hajuaistin herkistyminen.
Normaalit kuukautisia edeltävät kivut ovat tulleet seuraavaksi, eli vatsakipu ja kipeät rinnat, mutta ne vaivaavat aina ennen menkkojakin.

Mulla on nyt tän viikon ollu menkkamaista vatsa ja alaselkä kipua, parin päivän ajan on ollu semmonen krapulainen pahaolo, ajatus kahvista on ihana mutta alas se ei meinaa mennä, tupakin poltto loppui seinään ja jos satun tupakin polttamaan niin maistuu pahalle ja pahaolo seuraa siitä, rinnat on arat (varsinkin illalla) ja vessassa saa juosta jatkuvaan.. Menkat pitäisi tiistaina alkaa että saa nähdä. Toivoisin kyllä että viimein ois tärppi käyny mutta en halua toivoa liikoja..

uppistan... toisessa kyljessä kipuilee välillä kovastikkin, lähinnä oikealla ja isolla asialla saa juosta koko ajan. eilen tulin huonovointiseksi saunassa ja heti pois päästyäni nukahdin vaikka kello oli vasta kahdeksan.. kuulostaako tämä raskausoireilta, alkaa nimittäin jo pelottamaan :(

Mulla on kans alavatsassa kummallinen painon tunne. istahtaessa koskee sinne samaan. Väsyttää (niinkuin aina!) palelee. Ja wc:ssä tuli (anteeks yökhyi!) läpinäkyvää paksuhkoa limaa missä oli muutama verestävä kohta.
Olen kuitenkin melko varma, että testi on nega ja kuvittelen oireeni..

Mulla oli täsmälleen samat oireet viime viikolla ja kyllä ne menkat sieltä vaan alkoi. Menkkaoireet ja raskausoireet voivat olla hyvin samantapaiset.

Esikoisen raskaudessa ei ollut mitään oireita ennen rv 7 jolloin pahoinvointi alkoi.

Yhteistyössä