Tällainen hölmö kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömelö

Vieras
Aloitin e-pillereiden syönin, vuosin koko sen ajan kun niitä söin ja jonkuu aikaa syönin lopettamisen jälkeen. En aloita syömään tuota merkkiä enää uudestaan, vaan vaihdan merkin toiseen, mutten vielä tässä kuussa, kun ei ole varaa ostaa, joten tämän kk olen ilman e-pillereitä. Mutta niin kysymykseni oli se, että milloin pitäisi alkaa seuraavat normaalit menkat, kun olen tässä yrittänyt laskea sitä asiaa miten ne pitäisi alkaa, edelliset normaalit menkat, joiden yhteydessä aloin syömään e-pillereitä alkoivat 8.5.

Niin no siis mu kierto on yleens ollu 28-30pv. Ja siis mietin vaa oliko ne tossa ny samal, ku vuosin siis yli 21pv putkee vai eikö ne viel oo ollu, ku olis tulos ulkomaan reissu tässä näin, niin toivon vaan ettei sillo ala.

Ei sitä tiedä, sekottaahan ne systeemejä. Odotat nyt vaan ne seuraavat ja aloitat sitten uudet pillerit, samalla pidät toivoa yllä ettei ois reissulla. Se voi olla että ne oli siinä samalla tai sitten sulla oli vaan superpitkät menkat kiitos noiden kokeiltujen pillereiden.

Okei, mun pitäis aloittaa uudestaan syömään, sit ku on rahaa, itse kyllä olen sitä vastaan, kun ne sekoittaa niin pahast menkat ja kaikki. Olin niin pahal tuulel ku vuosin yli 21pv putkeen. Mutta joo jos ny katteles miten noi menkat tulee vai tuleeko ees ollenkaa täs kuussa, ku viime kuussa oli niin pitkät.

Lääkäri suositteli vaihtamaan pillereitä kun kävin lääkärissä, sain yasminit entisten tilalle, mutta tässä kuussa on sen verra huono rahatilanne etten pysty ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lääkäri suositteli vaihtamaan pillereitä kun kävin lääkärissä, sain yasminit entisten tilalle, mutta tässä kuussa on sen verra huono rahatilanne etten pysty ostamaan.

mulla oli juuri yasminit kun vuosin 2 kk...

Yhteistyössä