V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko itse intiaani tai saamelainen?Ylläri pylläri siellä oli saamelainen taas vinkumassa.
Eikö niillä ole huumorintajua??
Ja antaisivat jo anteeksi nykyihmisille entisaikojen valkolaisten harjoittaman sorron. Jatkavat vaan katkeruutta.
Se inkkari oli jees.
Ylläri pylläri siellä oli saamelainen taas vinkumassa.
Eikö niillä ole huumorintajua??
Ja antaisivat jo anteeksi nykyihmisille entisaikojen valkolaisten harjoittaman sorron. Jatkavat vaan katkeruutta.
Se inkkari oli jees.
No kyllähän monessa viihdeohjelmassa esitetään uskovaisia ja etenkin pappeja varsin stereotyyppisinä naurettavina hahmoina.Salli sinä sitten, että teitä muka uskovaisia pidetään naurettavina, jookosta![]()
No kyllähän monessa viihdeohjelmassa esitetään uskovaisia ja etenkin pappeja varsin stereotyyppisinä naurettavina hahmoina.
Nyt ollaan menossa siihen, että mistään eikä kenestäkään saa tehdä pilaa. Kun päinvastoin pitäisi enemmän vain oppia nauramaan itselleen.
Vain kristittyjä uskovaisia pilkataan. Muslimeita ei voi eikä saa pilkata, koska siinä voi käydä hullusti monella tavalla.No kyllähän monessa viihdeohjelmassa esitetään uskovaisia ja etenkin pappeja varsin stereotyyppisinä naurettavina hahmoina.
Nyt ollaan menossa siihen, että mistään eikä kenestäkään saa tehdä pilaa. Kun päinvastoin pitäisi enemmän vain oppia nauramaan itselleen.
Eskimo-jäde on rasistinen!Kohta kielletään eskimotkit.
Kristinuskosta saa vapaasti ja huoletta tehdä kuinjka roisia pilaa tahansa. Siitä ei kukaan valita.No kyllähän monessa viihdeohjelmassa esitetään uskovaisia ja etenkin pappeja varsin stereotyyppisinä naurettavina hahmoina.
Kuha naulataan kristinuskon pilkaajat ristille niin eiköhän se pilkkaaminen siitä asetu.Kristinuskosta saa vapaasti ja huoletta tehdä kuinjka roisia pilaa tahansa. Siitä ei kukaan valita.
Kuha naulataan kristinuskon pilkaajat ristille niin eiköhän se pilkkaaminen siitä asetu.
Ei intiaaneja tai saamelaisia ole olemassa. On vain ihmisiä. Jokainen saa ihan itse valita mihin kansaan kuuluu.Oletko itse intiaani tai saamelainen?
Aivan, niin kuin sukupuolensakin.Ei intiaaneja tai saamelaisia ole olemassa. On vain ihmisiä. Jokainen saa ihan itse valita mihin kansaan kuuluu.