Tällä Golf-leskellä palaa kohta hihat!!!! Kohtalotovereita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vuosien kituuttamisen jälkeen palaa hihat tuon miehen golfin peluun kanssa, argh.... Illalla kun käväisen vaikka koneella, niin jopa mies keksii käydä vähän rangella lyömässä ja siitä siitten kaverin kanssa kierros peliä iltapuhteeksi. Talo on rempallaan, kotityöt tekemättä, ruoho leikkaamatta. Minä olen maalannut, siivonnut jne. Nalkuttanutkin olen, mutta mies kun ei käy kapakassa eikä ota viinaa, on mielestään oikeutettu pelaamaan kesäkauden (joka muuten kesti viime vuonna marraskuuhun).

Tänään miehen lapset tuli loman viettoon.... Arvatkaapa minne mentiin sitten viettämään oikein poikaporukalla yhteistä isä-poika-aikaa? Tietenkin vähän pelaamaan. Jumankekkulis, alkaa verenpaine nousemaan tuon pelaamisen kanssa. Mies kulkee kesän polvihousuissa ja pikeepaidassa - pääsee tarvittaessa vaikka vähän lyömään palloa, jos tulee sopiva hetki. Talossa remppa vielä kesken ja mies ihmettelee miksi nalkutan aina. Tämä pelaaminen syö jo parisuhdetta (siis mikä se on).

Juu meillä vähän sama homma kans. Pelaamassa käydään vähintään 4kertaa viikossa ja aikaahan sihen menee just niin paljon kuin vaan mahdollista. Kisoja joka toinen viikonloppu, minä viikonloput töissä ja mies meinaa et voidaan kunnalliseen viedä hoitoon, minä en harrastuksen takia kehtais. Siinä vaiheessa huomataan ne pyykit kun on pikeet ja golfhousut kaikki korissa. Kaupassakin roikkuu hanska takataskusta. Ihme kun ei ole tuo bägi kasvanut vielä selkään kiinni. Hyvä harrastushan se on ja on tehnyt miehelle hyvää, ja siks siitä on niin vaikee marmattaa, mut olis kiva kun olis yhteistäkin aikaa joskus...

Meillä onneksi harrastus jäi Green Cardin hankkimiseen. Niin kuin sanoitte harrastus ei kovin hyvin sovi yhteen rakentamiseen tai pienten lasten perheeseen... Puhumattakaan siitä miten kallista se on.

Meillä toi golffaaminen ei ole kovin kallista, taitaa kausikortti maksaa alle 3ooe. Tietysti välillä pitää hankkia uusia mailoja sun muuta... Poika laitetaan kurssille heti kun pystyy keskittymään vähän paremmin. Nyt käy isänsä kanssa silloin tällöin harjoittelemassa (5-v). Saa ottaa sitten kentälle mukaan kun vähän kasvaa. Tosin sit mä jään ihan yksin=(

Yhteistyössä