V
Vieras
Vieras
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vuosien kituuttamisen jälkeen palaa hihat tuon miehen golfin peluun kanssa, argh.... Illalla kun käväisen vaikka koneella, niin jopa mies keksii käydä vähän rangella lyömässä ja siitä siitten kaverin kanssa kierros peliä iltapuhteeksi. Talo on rempallaan, kotityöt tekemättä, ruoho leikkaamatta. Minä olen maalannut, siivonnut jne. Nalkuttanutkin olen, mutta mies kun ei käy kapakassa eikä ota viinaa, on mielestään oikeutettu pelaamaan kesäkauden (joka muuten kesti viime vuonna marraskuuhun).
Tänään miehen lapset tuli loman viettoon.... Arvatkaapa minne mentiin sitten viettämään oikein poikaporukalla yhteistä isä-poika-aikaa? Tietenkin vähän pelaamaan. Jumankekkulis, alkaa verenpaine nousemaan tuon pelaamisen kanssa. Mies kulkee kesän polvihousuissa ja pikeepaidassa - pääsee tarvittaessa vaikka vähän lyömään palloa, jos tulee sopiva hetki. Talossa remppa vielä kesken ja mies ihmettelee miksi nalkutan aina. Tämä pelaaminen syö jo parisuhdetta (siis mikä se on).
Tänään miehen lapset tuli loman viettoon.... Arvatkaapa minne mentiin sitten viettämään oikein poikaporukalla yhteistä isä-poika-aikaa? Tietenkin vähän pelaamaan. Jumankekkulis, alkaa verenpaine nousemaan tuon pelaamisen kanssa. Mies kulkee kesän polvihousuissa ja pikeepaidassa - pääsee tarvittaessa vaikka vähän lyömään palloa, jos tulee sopiva hetki. Talossa remppa vielä kesken ja mies ihmettelee miksi nalkutan aina. Tämä pelaaminen syö jo parisuhdetta (siis mikä se on).