talkoista!!!

kertokaa ihmiset ideoita taloyhtiön siivoustalkoihin. paljon juomist / syömist ja miten paljon? ja ennen kaikkea mitä? no makkaraa ja salaatteja joko kaupan tai sit itetehtyjä. 2kpl kolmekerroksista taloa kyseessä.asukkaita n.50-60 mitä kaikkea mun pitäs ottaa huomioon kun järjestän. osu jostai syystä tänä vuonna mun kohalle kun muut järjestäneet muuttanut pois. ja 2 kertaa vasta järjestetty aiemmin. vissii huoltoyhtiö siivonnut aiemmin.kiitos kovasti ideoista etukäteen.
 
vieras
Talkoiden jälkeen tarjoatte kahvia/limua, keksiä ja pullaa. Muutama pitko ja 5-6 pkt keksiä.
Grillimakkaroita voit laskea 40-60 kpl menevän tuon kokoisessa yhtiössä. Ja siis korkeintaan. Ketsupit ja sinapit riittää, tuskin mitään salaatteja tarvii. Olutta 2/talkoolainen, eli varaudu n. 120 pullolla :)
 
riikka
mä olen pitänyt taloyhtiön talkoita sillä periaatteelle, et aikuinen juo noin 3 pulloa ja lapset(ala-asteikäiset)yhden pullon. makkaraa olen varannut 2/per hlö ja lisäksi paistanut kepakoita ja tehnyt yhden tav. vihreän salaatin ja yhden makarooni.kinkku-salaatin.
hyvin on aina riittänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Meillä ollut aina:

2 koria olutta
2 koria limpparia
makkaroita 40-50kpl
ketsuppia
Sinappia
Salaattia
Kertakäyttöastiat
Ja usein tehdään muurinpohja lettuja
toi kuulostaa hyvältä. kuinka monelle suunnilleen olisi? lettuihin ei kyl valitettavasti mahkui ku ei o grilliä. pakko viiä muutama oma sähkögrilli et saa edes makkarat paistettua
 
niin ihan vain ohi aiheen, mutta katkerana tilitän
En osallistu koskaan taloyhtiön talkoisiin, sillä aikuiset eivät saa limukkaa, eli olisi otettava joko siideriä/olutta, enkä juo alkoholia.
 
Ihmemaan Liisa
Laita tarjolle myös MEHUA, kaikki lapset ei juo limsaa - vaikka se yleinen oletus onkin. Eikä aikuisetkaan välttämättä juo alkoholia tai limsaakaan, joten hyvä olla vaihtoehto heillekin.
 
vieras
Meillä ei oo talkoissa muuta kun kahvia voileipiä jotakin kaameata keittoa ja mehua .mutta siellä talkkoissa ei käy muita kun muutama hassu pariskunta.ja talkoot alkaa 15-16 aikaan keskellä viikkoa .Yhtiö kokoussa tuli tästä puhees olis viikon loppuna olis makkaraa ja olutta siitä nousi kaamea melu vanhojen asukkaiden kanssa .onneksi me muutetaan kesällä pois
 

Yhteistyössä