Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä on totuus

Vieras
7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.

Samanlaista kuulin tytöltäni. Joku viesti kiersi missä siitä varoiteltiin. Mutta sillähän on paljon käyttäjiä! Ainakaan kissa ei kysellyt tytöltäni mitään ihmeellistä.

Mun 12-vuotias pikkusisko tiesi kertoa samaa. Kuulemma pelin takana on pedofiili (??), joka kerää kaikkia mahdollisia tietoja pelaajasta kameran ja muiden keinojen kautta. Kannattaa siis varoa, eihän mitää pahaa siitä seuraa jos pelaa varman päälle.

Minulla heräsi huoli kun Amerikassa asuvat sukulaisen kertoivat Angelan kyselleen heidän lapselta kysymyksiä, joita tietokoneen on lähes mahdoton kysyä. Kissa oli kerran (lapsi oli vanhemman vieressä kytkenyt sovelluksen päälle) mm aloittanut keskustelun kysymällä missä huoneessa lapsi on, missä lapsen veli on, puhutellut lasta nimellä sekä neuvonut lasta suutelemaan. Virtuaali kissa siis tunsi lapsen ja jatkoi keskustelua asioista joista oli keskustellut ennenkin.
Vanhemmat imoittivat poliisille ja asiasta on muistaaksenii käynnissä tutkinta.

Käsittääkseni epäilyksenä on, että Kissan takana VOI olla ihminen. Mutta läheskään aina ei ole. Eli kissa toimisi mahdollisena kanavana pedofiileille. Pelottavaa tässä on, että pedofiili pääsee toistuvasti saman lapsen kanssa juttusille ja samalla näkee hänet kameran kautta. Kissa on ilmeisesti kysellyt lapsilta melko henkilökohtaisia kysymyksiä.

Ite varoitin lapsiani tästä sovelluksesta, eikä sitä ladata lasten laitteisiin. Muutenkin olen varalta peittänyt lasten kännyjen ja tablettien etukamerat kännykkätarralla, ihan varmuuden vuoksi. Ja tietysti kaikkien on hyvä muistuttaa lapsia siitä ettei netissä saa antaa itsestään tieoja.

Niis silmis on pariisin kadun heijastus ei muuta ja jos haluutte tietää mitä kysymykset tarkottaa niin menkää osoitteeseen talking angela ja siellä on ehdotuksia mihin osoitteeseen niin siella on gosupermodel foorumi aiheesta

Latasin pelin testinä mun puhelimeen. kaappasin näytön (otin kuvan näytöstä) ja zoomasin silmiin. siellä istuu mies jolla on huivi kasvoillaan, jotta sitä ei tajuu. katoin just ku joku kerto YouTubessa siisti kun sen kaverilla oli Angela sanonu et harjais hiukset ku ne on niin sekasi ja sit sillä oikeesti oli. mut joo, tätä tutkitaan et onko tää pedojuttu totta.

VAROKAA JOS JOLLAIN ON TALKING GINGER NII POISTAKAA SE HETI.! SAMA JUTTU SILMÄSSÄ MIES KATSOO PUHELINTA JA KATTOO KAIKKI SINUN YHTEUSTIEDOT JA VASTAAVAT. + TALKING ANGELIAN SILMÄSSÄ ON JOSKUS SELLANEN MIES JOKA ON IHA VITUN PELOTTAVA!. ! kirjoittakaa YOUTUBEEN TALKING ANGELIAN MIES SILMÄSSÄ.! :O NIIN SIINÄ NÄKYY IHAN SAIRAAN PELOTTAVA MIES :) lAPSENI PELASI SITÄ KUN HÄN ON NYT 5VUOTTA TABLETILLA SILLÄ HÄNELLÄ ON TABLETTI SANOIN HÄNELLE MITÄ PELAAT TYTTÖNI VASTASI PELAAN TALKING ANGELIAA. JA ÄSKE TALKINNG GINGERIÄ. MINÄ VASTASIN OKEI. SITTEN KIRJOTIN NETTIIN TALKING ANGELIA JA TALKING GINGER NIIN OTIN TABLETIN TYTÖLTÄNI POIS JA KERTOIN ASIASTA HÄNELLE. HÄN KYSYI ÄITI ONKO SE ELI OIKEASTI VAARALLIINEN. VASTASIN SE ON VAARALLINEN SIKSI MEIDÄN KUKAAN PERHEEN JÄSEN EI ENÄÄ PELAA SITÄ PELIÄ. VANHIN TYTTÖNI HÄN ON 16V NIIN HÄN KERTOI SISKOLLEEN KAIKEN SIITÄ TALKING ANGELIASTA. TYTÖNI ALKOI ITKEMÄÄN. KAUHEANA. JOS TEILLÄ ON LAPSIA JOTKA PELAAVAT SITÄ NIIN KEHOTAN POISTAMAAN PELIN.

Tämän kyseisen pelin takana on ehkä pedofiili/hakkeri. Kun itse pelasin sitä kissa vain kyseli tykkäänkö kirjoitsa ym. Silmässä kummiskin näkyy huone mutta huoneessa ei ole mitään miestä. Mutta varmuuden vuoksi se peli kannattaa poistaa ps. Kissa
Ymmärtää myös suomea !!

Angela on vaarallinen! Tanaan mina herasin puhelimesta kuuluvaan kiroiluun englannin kielella. Kuulema jos lataa sen pelin ton aplikaation avulla toi hakkeri voi saada kaikki tunnukset,tiedot ja jopa zip-koodin. Ja jos kirjoittaa chattii illuminati; niin puhelimen valo syttyy paalle

Mulla on ollut se peli jo jonkin aikaa...Sitten mun kaverit sano koulus että se on pedofiili.No, en eka uskonut.Asia alkoi mietityttämään mua.Otin silmästä kuvia ja sitten zoomasin silmään ja näin siellä sellasen huoneen!En ole kokeillut sitä valojuttua, pitäisikö poistaa peli?

Tästähän oli juttua facebookin vaarat sivulla. Siinä mainittiin just että tästä kiertää juuri näitä juttuja mitä te muut olette kirjoitellut, mutta siinä huomautetaan että PELOTTELUT EI PIDÄ PAIKKAANSA!! Se on tehty vaan ns. pelottelu/kiertoviesti juttuna. Joten relatkaa!!

Ainaki huhuja on. Viimeisin huhu, minkä kuullut olen on että talking angelan silmissä on Huone, jossa istuu joku mies. Hän kuulemma pyytää riisumaan paidan, ja jos ei riisu niin se alkaa kyselemään henkilökohtaisia asioita.. :D Mutta itse en usko tähän.

Ihmiset hyvät miksi te kissan silmistä sekoilette? Kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä lukee... Pelintekijä on saattanut valita satunnaisen kuvan satunnaisesta huoneesta heijastukseksi, jotta silmä vaikuttaisi realistisemmalta, sillä oikeastakin silmästä heijastuu ympäristöä. Voiko syyttää laiskuudesta jos hän ei jaksanut ranskalaista katukuvaa alkaa niihin maalailemaan....
On aivan älyttömän helppoa lisätä photoshopilla kuva ihmisen naamasta tämän kissan silmiin, mutta on toki mahdollista että joku hakkeroi laitteen, mutta niin voi käydä kaikille, oli kyseistä peliä tai ei. Silloinkaan ei ilmesty mitään mystisiä henkilöitä näytölle.
En ymmärrä miksi tästä on moinen hysteeri noussut. Eihän kukaan pysty seuraamaan ihmistä suoraan näytön läpi..... kameran voi peittää jos se tuo turvallisuuden tunnetta

siis me just mun kaverin kans pelttiin sitä siel oli semmone mies ja huone ja se kysy ikää ja uskon siihen se on totta kaikki talkingit on totta siis ooon 8.v mitään niistä ei pidä ladata