Talkin käyttö miehellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun miehelle on suoritettu pesut ja pisut iltaisin ja iltapullo laitettu kouraan niin samalla laitan talkkia nivusiin, sillä ne tahtovat pahasti hiertyä ja alkavat punoittamaan. Mies ihme kyllä tykkää toimenpiteestä ja pullo suussa huutaa "taaallkkkiiiiaaaa"... joka ilta. Nyt ovat nivusetkin jo paremman näköiset ja kyllähän ne varmasti päivän mittaan hikoavatkin. Mitä iltarutiineita teidän miehillä on ja laitatteko talkkia tekin? Kuuluuko iltapullo vielä kuvioihin? Missä vaiheessa yöpullo jäänyt pois?

taudin nimi on nivussilsa. ja sitä tolla eidänkin ukolla jonain kesänä näkyny. daktarin puuteri toimii paremmin kuin talkki. meillä mies osaa jo juoda tölkistä ja tehdä itse leipiä iltapalaksi.

taudin nimi on nivussilsa. ja sitä tolla eidänkin ukolla jonain kesänä näkyny. daktarin puuteri toimii paremmin kuin talkki. meillä mies osaa jo juoda tölkistä ja tehdä itse leipiä iltapalaksi.

Ihanaa... Meilllä on täysin passattava vielä. Ei saa edes pullon korkkia auki ja pullon suu autettava huulille. Talkkia kun laitetaan niin osaa jo levittää jalkansa, jotta talkki on sitten helppo siitä levitellä nivusiin.

Olen käyttänyt talkkia antiperspirantin sijasta yli 20vuotta.Olin kymmenen vuotta lähi-idässä ja pohjoisafrikassa. Talkki on paras perspirantti ei tee ihottumaa ja ei ole vieraita kemikaaleja jotka imeytyvät ihoon verenkiertoon.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä