Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:On ihana laulaja ja laulu. Ja ennen kaikkea musta on ihanaa että lapsilaulaja laulaa lapsille tehtyä laulua ja näyttää myös lapselta.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:On ihana laulaja ja laulu. Ja ennen kaikkea musta on ihanaa että lapsilaulaja laulaa lapsille tehtyä laulua ja näyttää myös lapselta.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mun mielestä se kuulosti ihan tavalliselta lapsen laululta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mun mielestä se kuulosti ihan tavalliselta lapsen laululta :ashamed:
Mun muksusta ei kyllä lähden noin kirkasta ja puhdasta ääntä vaikka se pomppis päällään.
Ei tuo varmaan maailman paras ole mutta helkutin hyvä silti. Osansa varmaan tekee se nostalgisuuden tunne kun tuota kappaletta on itse ipanana esittänyt, mutta kyllä tuo likka silti vaan on hyvä laulamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Tuli ihan kyynel silmään. En olekaan kuullut tuota biisiä ikuisuuksiin ja siitä tulee muistoja.
Kauniisti lauloi tyttönen.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mun mielestä se kuulosti ihan tavalliselta lapsen laululta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hovi ja lapset hoi!:Ihan kiva.
Tuli tuosta mieleen, että saisivat aloittaa taas sen tenavatähti kisan. Muksut olisivat siellä oikeassa paikassa. Parmpi niitten olisi seppo hovin seurassa olla kuin stippareiden ja tankotanssijoiden kanssa talentin lavalla.
Mitäs muut on mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Iina on meidän kylän tyttö ja niinpä maailman paras :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No laulaa ihan hienosti, mut niin laulaa kovin moni muukin pieni..
Tenavatähdessä pärjäisi varmasti hyvin, tää kun on talent ni olisi kiva jos sen voittaisi joku joka olisi erityisen lahjakas siinä mitä tekee.