V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jotenkin mulla tuli suru kun katsoi tuota 10v tyttöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jotenkin mulla tuli suru kun katsoi tuota 10v tyttöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan surku tuli pikku "michael jacksonin" puolesta,kun ei päässyt jatkoon.
kova pettymys oli pojalle
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuo vatsatanssija (ei ku itämaista tanssia) joka meni jatkoon, oli NIIN hyvä! :heart:
Noin hyväksi haluan tulla. Toivottavasti se voittaa, tollasta jaksaa aina katsoa. :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuo vatsatanssija (ei ku itämaista tanssia) joka meni jatkoon, oli NIIN hyvä! :heart:
Noin hyväksi haluan tulla. Toivottavasti se voittaa, tollasta jaksaa aina katsoa. :heart: :heart: :heart:
Ei vissiin päässyt jatkoon? :/ Mun täytyy myöntää että mun mielestä se ei oikeesti ollut edes kamalan hyvä. :ashamed: Osasihan se jonkun verran tanssia mutta.... koreografiakin oli vähän mitä oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tuo vatsatanssija (ei ku itämaista tanssia) joka meni jatkoon, oli NIIN hyvä! :heart:
Ei vissiin päässyt jatkoon? :/ Mun täytyy myöntää että mun mielestä se ei oikeesti ollut edes kamalan hyvä. :ashamed: Osasihan se jonkun verran tanssia mutta.... koreografiakin oli vähän mitä oli.
Siis se pääsi. Niitä tanssijoita oli 3 ja ne muut ei ollut niin hyviä. Mutta se joka pääsi jatkoon, oli oikeasti ihan ammattitasoa, tosi ihana ja taitava. Näit varmaan jonkun toisen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis se pääsi. Niitä tanssijoita oli 3 ja ne muut ei ollut niin hyviä. Mutta se joka pääsi jatkoon, oli oikeasti ihan ammattitasoa, tosi ihana ja taitava. Näit varmaan jonkun toisen.![]()