Talent-Markku voittajasta: Ei ravintolat osta tuommoisia!

Voicen Viihteet | 2009-11-24 07:10:46 | Eeva Rajala |


Talent-kilpailussa sunnuntaina kolmanneksi jäänyt Markku Laamanen ei usko kisan voittajan saavan kovin paljon töitä. Miimikko Miikka Mäkelä voitti kisan sunnuntaina, mutta Laamasen mukaa hyvin harvat paikat ottavat Mäkelän esiintymään.

Laamanen vertaa Ilta-Sanomissa Talent-voittajaa kisassa salibandymailan kanssa temppuilleeseen Joona Leppälään. Laamanen pohtii, mihin mies voisi mennä keikalle, vaikka taitoa löytyisikin.

- Ei ravintolat osta eikä tanssipaikat tuommoisia. Joku maatalousnäyttely saattaa ottaa, mutta hyvin harvat, Laamanen sanoo lehdessä.

Laamasen mukaan Suomessa on kapea skaala, millä pystytään elämään ja jatkamaan töitä. Se on ikävää niille, jotka osaavat hommansa, mutteivät pääse hyödyntämään sitä.

Talent-Markku on nukkunut suurimman pettymyksensä pois hyvillä unilla. Mies pitää kolmatta sijaansa nyt voittona. Hän ajattelee kaikkea sitä mitä on saanut syksyn aikana.

- Jos en olisi lähtenyt tähän kisaan, eihän minulla olisi mitään! Kukas tänä syksynä on saanut julkisuutta enemmän kuin minä? Ei kukaan, sooloalbumin ensi viikolla julkaiseva Laamanen kysyy.



Hmm... Aistin Markun lausunnoissa lievää katkeruutta ja itserakkautta..? :whistle:
 
näin on
Miikka oli taitava mies ja itse ainakin katselisin sen menoa ennemmin kuin kuuntelisin Laamasta. Ei sillä, etteikö Laamenen olisi hyvä vaan siksi, etä Miikka on paljon mielenkiintoisempi.
 
näin on
Mua hämäs Laamasen vastaus siihen, kun toinen kysyi jotain voitosta; "kiitos yleisölle JO ETUKÄTEEN".. Oli siis melki varma voitostaan ja varmaan hämmenty ku Miikka vetikin potin itselleen! Itse olisin valinnut sen nuoren potkukeppi.-miehen, mikä nimeltään sit olikaan.
 
No kyllä on mennyt maku koko ukosta tuon kisan jälkeen :(

Minusta se voittaja oli tosi hauska,ja ainoa joka paransi selvästi finaalissa... On myös tosi monipuolinen... osaa vaikka mitä ja on tosi luova kun itse suunnittelee esityksensä. Ja ihan varmaan saa hyvin keikkaa... kaikki paikat missä noi koomikot nyt yleensäkin esiintyy.
 
*
Voi olla, että hra Laamanen on oikeassakin, mutta en silti tajua, miksi hän on mennyt laukomaan tuollaista mediassa. Olisi pitänyt suunsa kiinni ja iloinnut kolmannesta sijastaan.
 
Mä en muutenkaan käsitä, että miksi kykykilpailun voittajan pitäis aina olla laulaja? Onhan niitä muitakin kykyjä. Ja tosiaan toi voittaja oli paljon mielenkiintoisempi, kuin Laamanen. Suomessa on pilvin pimein hyviä laulajia, mutta kovinkaan moneen miimikkoon en oo törmännyt.
 
näin on
Laamanen sai kannattajajoukot siitä, kun tuli ihan tavallisena mustalla paidallaan laulamaan isovatsaisena yleisön eteen ja yllätti laulu äänellään. Nyt kun alkoi k**** nousta päähän, niin menetti suosionsa.
 
mem
Alkuperäinen kirjoittaja Janoschin tarinatuokio:
Mä en muutenkaan käsitä, että miksi kykykilpailun voittajan pitäis aina olla laulaja? Onhan niitä muitakin kykyjä. Ja tosiaan toi voittaja oli paljon mielenkiintoisempi, kuin Laamanen. Suomessa on pilvin pimein hyviä laulajia, mutta kovinkaan moneen miimikkoon en oo törmännyt.
Peesi ja lisään vielä että ulkonäöllä ei ole Markkua pilattu, mikä sekin on kylllä jonkun verran menestymisen edellytys myös laulajana. Ei sillä nimittäin niin jumalainen ääni ole että sitä lähtis katsomaan johonki varta vasten, mut jos näyttäis George Cloonylta niin ehkäpä sitte :D
 

Yhteistyössä