Taksikuski EI OLE mikään pedoraiskaaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeidiVanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HeidiVanda

Vieras
Siis ihan hirveetä, että ilmiselvän syyttömän miehen maine pilataan. Tarkotan tota taksikuskia siis. Ei mikään psykopedoraiskaaja tunne tommosia tuskastumisen tunteita ja kirjeestä viimeistään pystyy tajuamaan, että tuo mies ei semmosia tekoja tekis.

En usko AA:n myöskään tehneen mitään tommosta. Ainoo mitä voisin pitää mahdolisena on se, että miehensä tappoi ittepuolustukseksi jossain psykoosinkaltaisesa tilassa, mutta ei tarkoituksella. Mutta eniten uskon suunnilleen hänen kertomaan.

Miten ihmiset on valmiita uskomaan tommosia ihan käsittämättömiä tarinoita suht. tavaliisista ihmisistä. Jotain empatiaa hei! KAikki tajuu, ettei nuo ole semmosia ihmisiä jokka semmosia tekis. Kyllä sen näkis tuon taksikuskin käytöksestä jos se vois olla oikeesti syyllinen.

Nyt vaan on pakko saada joku telkien taa, että poliisi vois sanoo että ei oo mokannu.

"Nämä kuulusteluissa esitetyt teonkuvaukset ylittävät kaikki inhimillisyyden ja moraalin rajat, ja henkilökohtaisesti itse en edes voisi, edes ajatuksen tasolla, tehdä näitä kuulusteluissa minulle esitettyjä hirvittäviä tekoja, joista minua nyt täysin perättömästi epäillään", mies vuodattaa kirjeessään.

Noin mies sanoo. Mielestäni kukaan joka oikeesti tommosta tekee ei olis osannu sanoo sitä noin hienosti. En usko että toi mies on tehny mitää. Ja sitäkautta vaikee uskoo että ois AA:kaan.

Ei oo linkkii ku juttu on vaan lehdessä, mut täs jotain:

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/il-auerin-ep%C3%A4ilty-rikoskumppani-l%C3%A4hetti-erikoisen-kirjeen/706150

mun isä oli myös täysin syytön ja viaton. kyllähän sen naamasta näki että isä oli ihan kunnon perheenisä kun käyttäytyi niin hyvin ja oli erittäin kiltin oloinen. kuitenkin oli lastenahdistelija, mutta sekin oli varmaan ihan niiden lasten vika, koska isähän oli todella kunnollinen ja hyvä isä.

voi vittu sua ap!

[QUOTE="ap";24712849]"Nämä kuulusteluissa esitetyt teonkuvaukset ylittävät kaikki inhimillisyyden ja moraalin rajat, ja henkilökohtaisesti itse en edes voisi, edes ajatuksen tasolla, tehdä näitä kuulusteluissa minulle esitettyjä hirvittäviä tekoja, joista minua nyt täysin perättömästi epäillään", mies vuodattaa kirjeessään.

Noin mies sanoo. Mielestäni kukaan joka oikeesti tommosta tekee ei olis osannu sanoo sitä noin hienosti. En usko että toi mies on tehny mitää. Ja sitäkautta vaikee uskoo että ois AA:kaan.[/QUOTE]

no olipa oikeen vuodatus..
ton perusteella ei syytön?joopa joo ei susta ainakaan rikostutkijaksi oo.

• Tykkää
Reactions: Kurmeli
No kyllä usein tämmöset syylliset näkee heti päällepäin että on sitä porukkaa. Eihjän ne Hyvinkään paloittelijatkaan mitään kiistäneet. Tai Porvoon kirkonpolttaja tai sitten se hampurilaispaikan ampuja. Yleensä syylliset myöntää tai jos valehtelee niin sen kyllä huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24712856:
Minä taas en usko, että todisteita ilmastakaan vedetään. Tämä ei ole poliisin henk. koht. ajojahti, heillä on varmasti tekemistä muutenkin.

Tässä tapauksessa joku poliisin tai syyttäjäpuolen sisäpiiristä ihan selvästi vainoaa AA:ta ja haluaa hänet keinolla millä hyvänsä telkien taakse. Kyllä poliisi on ennenkin toiminut kyseenalaisesti. Sinne hakeutuu töihin henkilöitä, joilla on pätemisen tarvetta sekä tarve hallita muita. Mm. yksi entinen koulukiusaajani työskentelee nykyisin poliisina. Samoin pari tuntemaani mahtailija-rehvastelijaa.

Muistellaanpa vaikkapa tätä liftariäidin tapausta. Oli aivan järjetöntä ja epäinhimillistä erottaa rintaruokinnassa oleva vauva pidätyksen ajaksi. Kyllä äidin olisi pitänyt saada imettää vauvaansa ja muutenkin olla tämän kanssa, koska ei ollut mitenkään vaaraksi lapselleen.

[QUOTE="meriska";24712871]Millinkas ne rikolliset ei omasta mielestään olis syyttömiä:(
En usko että poliisit syyttömiä pitäisivät vangittuina näin julkisessa tapauksessa.[/QUOTE]

Mites se porilainen näyttelijä jota pidettiin vangittuna epäiltynä Jukka S. Lahden murhasta? Syyllinenkö?

[QUOTE="ap";24712894]No kyllä usein tämmöset syylliset näkee heti päällepäin että on sitä porukkaa. Eihjän ne Hyvinkään paloittelijatkaan mitään kiistäneet. Tai Porvoon kirkonpolttaja tai sitten se hampurilaispaikan ampuja. Yleensä syylliset myöntää tai jos valehtelee niin sen kyllä huomaa.[/QUOTE]

no miten nämä psykosarjamurhaajat ovat saaneet rellestää vuosiakin ilman, että edes vaimo on huomannut yhtään mitään? Hoitaneet lapsensakin ihan moitteettomasti? Kyllä jos ihminen on mieleltään sairas niin sitä ei välttämättä näe.

Yhteistyössä