Takokaa NYT mulle järkeä päähän!!!

Pyykkiä lisää. Ulos lähteminen hitaampaa, kun enemmän puettavia. Perunoita saat kuoria enemmän. Kun lapset sairastaa, kestää kauemmin et kaikki on kunnossa. Liikkuminen liikenteessä hankalampaa, varsinkin ilman autoa. Leikkipuistoissa saa olla silmät selässäkin, kun pitää nähdä kolmeen suuntaan yhtaikaa.

Mutta silti ovat niin, niin ihania! :heart:

Terveisin: 4 pikkusen äiti :wave: (joten mä en varmaan ole oikeen hyvä siinä järjentakomisessa... :D )

No meillä esikoinen on reilu 3v ja pienempi 1v5kk, ja vauvakuumetta oon potenut siitä asti kun pienempi oli alta puolivuotias, eikä loppua näy vaikka isommalla on uhma menossa ja pienempikin on aikamoinen riiviö.
Että valitettavasti en voi sinua auttaa. Toivottavasti tää nyt joskus tästä helpottais. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Pyykkiä lisää. Ulos lähteminen hitaampaa, kun enemmän puettavia. Perunoita saat kuoria enemmän. Kun lapset sairastaa, kestää kauemmin et kaikki on kunnossa. Liikkuminen liikenteessä hankalampaa, varsinkin ilman autoa. Leikkipuistoissa saa olla silmät selässäkin, kun pitää nähdä kolmeen suuntaan yhtaikaa.

Mutta silti ovat niin, niin ihania! :heart:

Terveisin: 4 pikkusen äiti :wave: (joten mä en varmaan ole oikeen hyvä siinä järjentakomisessa... :D )

*koittaa vakuuttua* :)

Yhteistyössä