TAKIAINEN

Ajattelinpa kirjoittaa tänne sellaisesta asiasta, että mitä mieltä olette naisista/miehistä jotka ovat jo kihloissa, mutta silti jostain kumman syystä vieläkin haikailevat ja roikkuvat vanhan seurustelukumppaninsa perään. Nimittäin minulla itselläni on tästä asiasta varsin epämieluisa kokemus, tosin minä en ollut se osapuoli, joka haikaili entistä. Olin hyvin onnelinen kun olin löytänyt todella ihanan miehen ja kaikki meni hyvin, mutta kuitenkin se suhde lopahti, sillä miesystäväni entinen naisystävä ei jättänyt häntä millään rauhaan, vaan roikkui hänessä kiinni... Nainen yritti herätellä miehellä sellaisia tuntemuksia, että he voisivat vielä palata yhteen, vaikka kyseinen nainen tosin oli jo itse silloin kihloissa. Nainen ei ehkä tajua miten hän on typerä ja pilaa mieheltä omat tulevaisuuden mahdollisuudet. Nainen siis kokoajan pitää peliä entisen miehen kanssa kihlattunsa selän takana.
 
meillä kanssa mieheni "exä" alkoi vokotteleemaan ukkoani takasin...meillä miehen kanssa lapsikin mutta silti,oikein minullekkin kaveeras mutta näin koko ajan mikä oli homman nimi... sitkun ei onnistunu meni oman poikaystävänsä kanssa naimisiin,vaikka puoli vuotta ennen sitä oli sanonut miehelleni että olisi valmis jättämään poikaystävänsä jos mieheni jättäisi minut ja lapsemme....
kakista eniten mua ottaa päähän että mikä se on tommonen akka joka voi edes yrittää tehä toiselle naiselle niin....ja siinä sivussa pieni syytön lapsi kärsis eniten...
 

Yhteistyössä