Takapakkia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jännä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jännä

Jäsen
10.03.2008
425
0
16
Meillä on 2-vuotias poika joka jo suht hyvin oppi mennä potalle, mutta nyt jostain kumman syystä takapakkia on tullut ihan pirusti, eli vaikka just olen kysynyt että onko hänellä mahdollisesti vessahätä, niin hän vastaa ei ja sit menee minuutti ja pissa tulee siihen missä poika seisoo. Alkaa oikeesti risoo, kun oli jo niin hyvin onnistuttu siinä pottailussa. Joskus oli sillee et ulkona housut jalassa saattoi unohtaa hädän ja sattu vahinko, mutta muuten tosi hyvin. Nyt ihan sama onko ulkona vai sisällä, housut päällä tai ilman niin aina käy vahinko. Ollaan siis alkuruudussa taas. Kakka tulee kuitenkin onneksi vielä pottaa (koputtaa puuta). Ja vielä pitäis jaksaa olla suuttumatta, mutta mä hermostun jo nykyään kun pissa tulee lattialle.
Olen kuullut tällaisesta viimeisestä kokeesta jos vaipan vielä sais takas, mutta olen ymmärstäny että se tulee kun on ollut vähän aikaa kuiva.
Onko muilla kokemuksia?

Meillä pojalle tuli pariin kertaankin takapakkia :/ Oli tuossa parin vuoden tienoilla melkein kaksi viikkoa täysin kuiva kunnes alkoi tekemään pissat housuun,sohvalle tai minne huvitti..Myöhemmin tuli uusi vaihe ja meni taas melkein kaksi viikkoa vaipoitta ja kuivana..kunnes taas alkoi sama lorottelu...Nyt täytti toukokuussa 3-v ja ollaan oltu päivää yli 5 viikkoa kuivana eli kolmas kerta toden sanoi :D Nyt jo uskon,että vaipat ovat esikoisen kohdalla historiaa. Saas nähdä miten pikkusiskon kohdalla käy. Neiti on nyt 1v7kk ja kiinnostunut kovasti potalla istumisesta ja muutama tuloskin on potan pohjalle tullut..toivottavasti ei neiti mene takapakkia,kunhan joskus kuivaksi oppii =)

Yhteistyössä