K
kukku
Vieras
Eli oltiin ulkomailla pari viikkoa ja tietenkin heti ekana iltana purasin leipää ja taaimmaisesta poskihampaasta lohkesi siististi 1/4 pois. Ihan sinne ikenen alapuolelle asti, lohkesi vaan irti. Ei varsinaisesti särkenyt sen jälkeen, mutta aina välillä ruoka tai muu vihlasi tosi pahasti pari päivää. Nyt kotiuduttiin ja välissä oli ihan oireeton, nyt taas vihloo välillä.
Hammaslääkärille oon menossa, mutta mitä vaihtoehtoja tohon olisi, haluan etukäteen jo tutustua eri juttuihin. Pitää varmaan juurihoitaa, en oo ihan varma oliko hammas kuollut, noin vuosi sitten kaaduin ja löin juuri tuon hampaan kohdan tosi pahasti. Muovipaikat eivät minulle sovi, voiko lasi-ionomeeriä tuonne taakse laittaa vai onko se liian haurasta?
Hammaslääkärille oon menossa, mutta mitä vaihtoehtoja tohon olisi, haluan etukäteen jo tutustua eri juttuihin. Pitää varmaan juurihoitaa, en oo ihan varma oliko hammas kuollut, noin vuosi sitten kaaduin ja löin juuri tuon hampaan kohdan tosi pahasti. Muovipaikat eivät minulle sovi, voiko lasi-ionomeeriä tuonne taakse laittaa vai onko se liian haurasta?