Tulipa matso olo
Tämä tapahtui silloin kun vielä lehden ilmoituksien kautta sai maksullista seksiä. Silloin olin juuri eronnut ja pariin kuukauteen en ollut saanut naista. Paineet oli kovat tuntui että kohta ottaisin väkisin jos ei pimsaa tulisi. Niin sitten soitin seksipalstan ilmoitukseen. Sovittiin tapaaminen postikonttorin lähelle, sieltä otin naisen kyytiin ja ajoimme metsän laitaan. Maksoin sovitun summan ja nainen alkoi hyväillä mun kalua. Sitten kortsu päälle. Pyysin että mennään ulos niin kuin teimme. Nainen kumartui takakkonttia vasten ja minä työnnyin takaa naisen pilluun. Siinä katsoin nuoren naisen kaunista vartaloa samalla kun pumppasin, hieroin hänen selkää ja niskaa. Sitten nainen suoristi kätensä, alkoi kiihdyttää vauhtia, voihkia ja äännellä, hän siis oikeesti tuli niin kuin minäkin. Vetäydyin hänestä ja vielä hyväilin hänen pillua takaa. Nainen oli vielä jonkin aikaa silmät kiinni kunnes nousi ja pyyhki pillun talouspaperiin. Pois ajaessa nainen kysyi minulta että olinko ollut kauankin aikaa ilmaan naista kun noin rajusti tulit. Nyökkäsin ! Älkää vain kirjoittako että nainen teeskenteli orkkua, ei teeskennellyt !