Tajuton ikävä miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Lähti aamulla töihin kuten joka aamu ja tossa kymmenen aikaan iski ihan hirveä ikävä sitä :xmas: Mä oon siis märissyt täällä sen perään, poru tuli kun näin sen takin naulakossa. Koitin soittaakin sille mutta palaverissa on, ei vastannut... Mä tossa söin sen laittamaa ruokaa ja itkeskelin.

Juma miten sekaisin nää hormonit saa ihmisen :o

Mulla on ja kova ikävä miestä, eikä voi edes syyttää hormoneita :) Olen tekstaillut pitkin päivää, mutta en sentään itkenyt. Nyt vaan odotan, että se tulis kotiin ja pääsis halailemaan.

eikai tässä ehi ikävöimään,vaikka mies on töissä!! =) viikonlopun se oli reissussa ja sunnuntaina pirautin jo päivällä errä alahan jo tulla sieltä=) sillon tuli ikävä! usiamman lapsen äitinä hommaa täällä piisaa,eikä ikävä pääse niin helposta yllättään!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti79:
eikai tässä ehi ikävöimään,vaikka mies on töissä!! =) viikonlopun se oli reissussa ja sunnuntaina pirautin jo päivällä errä alahan jo tulla sieltä=) sillon tuli ikävä! usiamman lapsen äitinä hommaa täällä piisaa,eikä ikävä pääse niin helposta yllättään!

Näinhän se varmasti on... Mulla kun on vaan tuo yksi lapsonen, jää aikaa ikävöidä ukkoa B)
Pitäis jotain hommaa nyt kehitellä että sais ajan kulumaan ja ajatukset johonkin muualle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillon kun meidän esikoinen oli n. viikon ja mulla oli kamala babyblues, kattelin ikkunasta kun mies vei roskapussia ja itkin ikävääni... :D

Mä tein melkein saman babybluesissani :D Sillä erolla että mies lähti hakemaan sanomalehteä... Ajattelin että mitä jos se ei tule takaisin, jää vaikka auton alle :'(

Yhteistyössä