Y
yksinhuoltajaäiti
Vieras
Mulla on ihanat, terveet lapset. Mulla on ihana koti, riittävästi rahaa kaikkeen mitä tarvitsen. Saan hoidettua laskut ja maksettua velat, saan toteutettua haaveitani. Uusi auto tuli tänään pihaan, ei ole enää sitäkään ongelmaa
Kaikki järjestyy, kun vain luottaa eikä stressaa itseään hengiltä.
Mulla on lomaa, aikaa olla kotona lasten kanssa, siivoilla, laittaa kotia, kokata ja leipoa. Saan olla terve, mulla on varma työpaikka, mulla on kaikki hyvin. Mun ei tarvii pelätä mitään eikä ketään, se on kaikkein suurin onni.
Lapset meni oma-aloitteisesti puoli kymmeneltä nukkumaan, joten mulla on ollut ruhtinaallista omaa aikaa tässä kohta pari tuntia. Talo on hiljaa, lapset ja lemmikit nukkuu..
Mä oon niin onnellinen tästä kaikesta, onnellinen ja kiitollinen! :heart:
Mulla on lomaa, aikaa olla kotona lasten kanssa, siivoilla, laittaa kotia, kokata ja leipoa. Saan olla terve, mulla on varma työpaikka, mulla on kaikki hyvin. Mun ei tarvii pelätä mitään eikä ketään, se on kaikkein suurin onni.
Lapset meni oma-aloitteisesti puoli kymmeneltä nukkumaan, joten mulla on ollut ruhtinaallista omaa aikaa tässä kohta pari tuntia. Talo on hiljaa, lapset ja lemmikit nukkuu..
Mä oon niin onnellinen tästä kaikesta, onnellinen ja kiitollinen! :heart: