Tajusin tänään, miten onnekas olenkaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinhuoltajaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinhuoltajaäiti

Vieras
Mulla on ihanat, terveet lapset. Mulla on ihana koti, riittävästi rahaa kaikkeen mitä tarvitsen. Saan hoidettua laskut ja maksettua velat, saan toteutettua haaveitani. Uusi auto tuli tänään pihaan, ei ole enää sitäkään ongelmaa :) Kaikki järjestyy, kun vain luottaa eikä stressaa itseään hengiltä.
Mulla on lomaa, aikaa olla kotona lasten kanssa, siivoilla, laittaa kotia, kokata ja leipoa. Saan olla terve, mulla on varma työpaikka, mulla on kaikki hyvin. Mun ei tarvii pelätä mitään eikä ketään, se on kaikkein suurin onni.

Lapset meni oma-aloitteisesti puoli kymmeneltä nukkumaan, joten mulla on ollut ruhtinaallista omaa aikaa tässä kohta pari tuntia. Talo on hiljaa, lapset ja lemmikit nukkuu..

Mä oon niin onnellinen tästä kaikesta, onnellinen ja kiitollinen! :heart:

[QUOTE="vieras";28274439]Ihana :heart: Tuo on harvinainen kyky nauttia siitä mitä on. Olet onnekas :)[/QUOTE]

Mä toivoisin että jokainen osaisi löytää omasta elämästään ne asiat, jotka tekee onnelliseksi ja keskittyisi niihin. Jokaisen pitäisi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä, jos ei ole, niin jotain pitää muuttaa. Vain siten saavuttaa onnen, nimimerkillä kokemusta on.

Kuullostaa hyvältä. Turvalliselta. Nauti siitä kaikesta :heart: Yksinhuoltajuus ei tosiaankaan aina ole mikään kurjuusloukku vaan se voi tarjota myös turvallisen ja onnellisen elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja elämästä ei ikinä tiiä;28274478:
Toivottavasti myös pysytte terveenä :)
Ja vaikkei pysyiskään, niin se on sen ajan murhe sitten se. Mä kehotain kaikkia nauttimaan jokaisesta hetkestä ja olemaan murehtimatta sitä, mitä ehkä sitten joskus saattaa tapahtua. Mikä tapahtuu, se tapahtuu. Turha etukäteen ottaa masista tulevista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28274487:
Ja vaikkei pysyiskään, niin se on sen ajan murhe sitten se. Mä kehotain kaikkia nauttimaan jokaisesta hetkestä ja olemaan murehtimatta sitä, mitä ehkä sitten joskus saattaa tapahtua. Mikä tapahtuu, se tapahtuu. Turha etukäteen ottaa masista tulevista.

Juuri näin :)

Muutenkin on aivan turha stressata tulevasta tai siitä miten asiat järjestyy -ne kun järjestyy aina lopulta parhain päin ilman että täytyis etukäteen tietää toimintasuunnitelmaa. Maailmankaikkeus pitää huolta, tai mikä se suurin voima nyt kenellekin sitten on. Näin se vaan menee :)

Ja ps. Juuri siksi valitsin nimimerkkini noin, jotta ihmiset saisi jotain muitakin mielikuvia kuin se stereotypiamainen negaatio joka on vallalla.. yksinhuoltajuus ei määrittele sitä, miten onnellinen sä oot tai miten onnellinen sun elämä on. Niinkuin ei parisuhdekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28274487:

Juuri näin! Ja jos mitään kummempaa ei tapahdu, onihan turhaan mennyt aikaa etukäteen suremiseen.

Kuulostaa loistavalta :)!

Mä olen puolivälissä tuota skenaariota. En ole kateellinen kellekään enkä mistään. Olen onnellinen siitä mitä minulla on. Siihen, mihin mulla ei nyt ole varaa (hoitovapaalla tämän vuoden), ei ole oikeasti tarvetakaan. Varmaan työpaikkaani palattuani tilanne on taas toinen.

Mutta turhan stressaaminen ja tulevan murehtiminen on vielä työn alla. Tähän pisteeseen saakka on ollut välillä vähän kivikkoinen tie, joten eiköhän toi loppukin tule joskus saavutettua ;).

No hyvä sulle. minä taas inhoan olla yh. silloin kun oli mies oli hellyyttä,oli läheisyyttä,seksiä,rakkautta, jos itse ei jaksanut tai jos lapet temppuili ja alkoi ärsyttää, mies siirtyi hoitamaan homman,vaikka iltatoimet. Oli joku kenelle jutella aina kun siltä tuntui.

Nyt on vain tylsää,yksinäistä. Mä en ainakaan nauti tästä yhtään,vaikka mainitsemasi asiat onkin ok. itseasiassa inhoan tätä elämää,vaikka lapsiani rakastankin,mutta tää yksinäisyys on murskaavaa

Yhteistyössä