Tajusin TAMPONISTA tosi jännän seikan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heureka!!! <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heureka!!! <3

Vieras
Eli kun meinaa toi pissa valuu perseen puolelle vessas käydessä... ku jättää tamponin narun roikkuun suoraan alaspäin eikä siirrä sitä sivuun, niin se pissa sit ohjautuu sitä narua pitkin suoraan pönttöön eikä pakarat kastu.. MÄ OON NERO!!!

Eli kun meinaa toi pissa valuu perseen puolelle vessas käydessä... ku jättää tamponin narun roikkuun suoraan alaspäin eikä siirrä sitä sivuun, niin se pissa sit ohjautuu sitä narua pitkin suoraan pönttöön eikä pakarat kastu.. MÄ OON NERO!!!

Mutta siitä narusta se pissa imeytyy myös ylöspäin itse tamponiin joten sulla on pissainen tamponi sisälläsi jos et sitä joka kerta pissalla käydessäsi vaihda.

mä just aina poimin sen narun sieltä pissalla käydessä ja pidän sitä sivussa :) just siks et siihen ei menis pissiä yäk :(

mulla ei kyllä mee perseeseen pissaa jos kusen :D höh, hommaa joku ratti mihin pissaat, sellanen suodatushomma!

ehem.jpg

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Mikä minussa sitten on vikana, kun en voi pissata, jos tamponi on paikoillaan? Eikä siinä mitään, sillä haluan muutenkin tietysti aina vaihtaa tamponin, kun käyn vessassa.

Siis vaikka tamponin naru kastuisi pissan takia, niin kyllähän alapää jää joka tapauksessa pissaiseksi jos pissalla käy, ellei sitten käytä alasuihkua pestäkseen pissan jäämiä pois huulilta. Eli so what vaikka se pissa osuu naruun?

Siis mitä Mitä MITÄ!!! Keksi myös se, miten olla kusematta lattialle. Liruttamalla kusi suoraan alaspäin pönttöön.

Älkää ainakaa meille tulko kuselle, te kannikoille roiskijat ja tampoonikikkailijat. Kuulostaa siltä, että vain vessan katto on kuiva, kun viimein rantaudutte kuselta takaisin olkkariimme.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti

Yhteistyössä