tajusin just lueskeltuani asioita että mieheni sattaa pitää mua narsistina käytökseni takia :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hiirulainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hiirulainen"

Vieras
mutta en ole.

mua on vaan aika paljon rikottu lapsesta lähtien, olen oikeasti empaattinen, kadun jos loukkaan toista, mutta mun on niin vaikea myöntää että olen ollut väärässä,niin vaikea pyytää anteeksi. ja niin vaikea luottaa etenkin miehiin.

sitten kun oma miehenikin on tehnyt omat virheensä mm. jäänyt kiinni valehtelusta niin se ei oikein helpottanut luottamuksen syntymistä.

-olen pohtinut nyt päiviä asioita,omaa käytöstäni syitä siihen,miehen käytöstä ja syitä siihen. ja tajusin kauhukseni että mies saattaa pitää mua vaikka narsistina, vaikka syyt käytökseeni ovatkin olleet ihan toiset. :'(

eksyin vain lukemaan narsistisenta persoonaalisuushäiriöstä ja tajusin että mieheni näkee mut ehkä just niin. miten sitä voikaan sössiä asiat niin pahasti? en vaan ole osannut,olen vain ollut liian rikki, ajatellut liian vähän.

no nyt oon sitten yksin,ei kyllä helpota yhtään oloa

Ei miehet ala diagnosoida naisia, varsinkaan sitä omaa kultaansa. Eli ei todellakaan pidä sinua peroonallisuushäiriöisenä.

Voi joskus miettiä miksi sanoit joskus jotakin ja miksi et sanonut joskus jotakin.

En ota kantaa siihen oletko narsisti vai et, mutta persoonallisuushäiriöt yleensä kehittyvät rikkinäisissä perheissä, missä lapsen persoonalla ei ole mahdollisuutta kasvaa terveeksi esim. pahoinpitelevä vanhempi tms. Kaikista rikkinäisistä perheistä kasvaneista ei silti tule persoonallisuushäiriöisiä, vain joistakin.

Musta on turhaa miettiä minkälaisena miehesi näkee sinut. Jos oot jotain sössinyt pyydä anteeksi. Ei se ole empatiaa, jos olet pahoillasi toisen puolesta muttet pyydä anteeksi ja korjaa sitä mitä teit väärin. Sun on kannettava sun vastuu sun teoista, vaikka sua ois miten rikottu. Tiedän sen itse kun olen todella huonoista oloista lähtöisin, mutta olen osannut hakea apua, koska en itse halunnut jatkaa samaa mallia mitä kotoa sain.

Yhteistyössä