Tajusin, että iänpuolesta voisin olla vaikka mummo... ja mähän olen nuori vielä.

Suzyanne
Hehheh, itselläni voisi olla vaikka parikymppinen lapsi, ja hänellä parivuotias. Havahduin tajuamaan tuon silloin, kun leikkipuistossa pikkutyttö kysyi minulta olenko poikani äiti vai mummi. :D

Mummo
No, huh, huh..mitä väliä oikeasti on, minkäikääisenä tulee mummoksi?? Minä olen 45, mulla on pojat 15 v, 19 v, 25v ja tyttö 1 v 3 kk. Pojallani kolme vuotias poika. Harrastan punttisalia, judoa ja pidän itsestäni huolta, käyn keskimmäisen pojan kanssa samoissa treeneissä ja muutenkin nautin tämän ikäisenä elämästäni, huolimatta siitä että olen mummo:)!

tyty
Alkuperäinen kirjoittaja Mummo:
No, huh, huh..mitä väliä oikeasti on, minkäikääisenä tulee mummoksi?? Minä olen 45, mulla on pojat 15 v, 19 v, 25v ja tyttö 1 v 3 kk. Pojallani kolme vuotias poika. Harrastan punttisalia, judoa ja pidän itsestäni huolta, käyn keskimmäisen pojan kanssa samoissa treeneissä ja muutenkin nautin tämän ikäisenä elämästäni, huolimatta siitä että olen mummo:)!
Eihän sillä mitään väliä olekaan, mutta kummasti se kuva "mummoudesta" on muuttunut oman lapsuuden jälkeen. Silloin tosiaan ajatteli, että mummot on vanhoja ja ryppyisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
MEillä : Anopista tuli mummo 34v. ja pojan setä oli vasta 1.5v. ja Isoisoisoisä oli 70v. :)

Kyllävain se on täysin mahdollista, joskin ei yleistä, mutta paljon on alle 40v mummoja kuitenkin. Toivottavasti kuitenkin saisin itse odottaa mummoutta vielä ainakin 10v.

Oon samanikäinen kuin ap, ja olen pohtinut samaa, etenkin kun tuttavan tytär tekee äidistään mummon 35-vuotiaana.

Ja olen tullut siihen tulokseen, että en haluaisi olla isoäiti kuin aikaisintaan 50-vuotiaana.

Yhteistyössä