Tajuaako nainen kunnolla munan päälle vasta nelikymppisenä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
Tuli mieleen kun lähestyy mulla toi 40v, ja nyt yhtäkkiä on alkanut pyöriä vaan kyrvän kuvat päässä ja paneminen paneminen paneminen.
Tähän mennessä ei vielä koskaan ole miehet ja miehisyys kiinnostanut näin paljon kuin juuri tällä hetkellä. Nyt kun näen vaikka miehisen naaman profiilin, tekis mieli nuolla ja imeä siltä naama ruttuun ja käydä muniin kiinni suoralta kädeltä.

Kertokaa että tämä johtuu vaikka keväästä, eikä iästä.:xmas:
Aikamoista, jos jäis pysyväksi olotilaksi.:snotty:

kyllä tajuaa just nelikymppisenä vasta. Itse 42 vuotias ja tuntuu että viime aikoina pyöriny kanssa just nää jutut päässä. Ei johdu keväästä ainakaan mulla ( koska rakastan syksyn värikkyyttä ja pirteyttä) vaan just iästä johtunee.... Ja mulla ehkä osittain siitä että on todettu vuosi sitten eräs vakava sairaus mulla, käyn kuukausittain lääkärin kontrollissa, ajattelee että vielä pitäs pystyä elämään, kun en ole naimisissakaan eikä ole lapsia voin ottaa vähän "vapaammin." Kaikille mukavaa tulevaa kevättä kuitenkin.

Mä tajusin ekan kerran noin 15-vuotiaana (mutta en tuolloin oikein saamapuolelle kuitenkaan päässyt, vaan jouduin valitsemaan vasenta tai oikeaa) ja tokan kerran noin 33-vuotiaana, mutta kyllä mielestäni kevät silti enemmän merkitsee kuin mikään ikä.

Yhteistyössä