Taitoluistelu pukuja/ vaatteita halvalla jostakin?? Onko täällä harrastajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "käyttäjätunnus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pian 3v täyttävä poikamme pukee itse vaatteet,tosin paidan kanssa aina välistä haasteita. Ulkovaatteet laittaa myös, mutta kengät saattaa mennä vääriin jalkoihin. Hanskat laitan minä.

Tyttöni oli taitoluistelukoulussa 4-6 vuotiaana. Huutonetistä silloin katselin harkkahameita, loput ompelin itse. Keväiseen taitoluisteluesitykseen ompelin esiintymispuvun. Sukkahousut ostin jostain urheiluliikkeestä. Eipä ne halpoja kyllä ole.

Minkä ikäinen lapsesi on, mitä kokoa käyttää, millaista pukua ajattelit? Suomessa tuntuu peruspuvutkin maksavan aika paljon :/

Ne luistelu sukkikset maksavat noin 25€ eteenpäin, ja jos aikoo ihan luistelu leggarit (paksummat) hankkia niistä saa pulittaa aina 50€ eteenpäin.
Luistelu helmaosat maksavat noin 30€ eteenpäin
Että ei ne nyt niin kalliita ole ;)
kallein hankinta kuitenkin on ne luistimet jotka olisi hyvä olla jo näillä luistelukoululaisillakin ja nämä perus taitoluistimet maksaa aina tuosta reilusta 130€ eteenpäin (uusina/tarjouksesta)

Luistelutavarat maksavat ja aika samoissa hinnoissa ne pyörii maailmallakin, joten ei tämä Suomen hintataso nyt niin kallis ole.

Yhteistyössä