Taitaa olla meille kakkonen tulossa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dask
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dask

Aktiivinen jäsen
30.04.2008
1 293
0
36
Nyt tuntuu vähän siltä, että uudenvuoden yönä sai alkunsa meille toinen pikkuinen :heart: Testiähän ei tietenkään vielä kannata tehdä, mutta kyllä mä oon aika varma, että raskaana ollaan =) Nimittäin tämä NÄLKÄ on samanlaista kuin ekassa raskaudessa, se ei lähde millään pois, on vaan koko ajan. Tällä kertaa osaan onneksi varoa tätä, enkä syö koko ajan :laugh: Lievästi on huono olo ollut, mutta se voi johtua jostain muustakin. Raskaus olisi ihan mahdollinen (ja toivottu), ovulaatio sattui mulla just johonkin tohon vuoden vaihteeseen, ja ilman ehkäisyä oltiin. Pitää vielä jännäillä johonkin puoleen kuuhun asti, että saa testin tehtyä, siihen asti ei auta muuta kuin toivoa...

Onko muilla ollut huomattavia oireita näin pian hedelmöittymisen jälkeen? Mulla ei tainnu ekassa olla näin aikasin mitään, tai sitten niitä ei tajunnut, kun oli eka raskaus...

Kyllä mullakin on ollut jos minkä näköstä oiretta näiden kahden vuoden aikana kun ollaan kolmatta lasta yritetty. Mieli tekee helposti kepposet jos asiaa haluaa kovasti. En halua latistaa, mutta kannattaa kuitenkin pitää jalat maassa.

No tuota.. Sulla ei voi olla vielä mitään oireita, mitä itse havaitsisit. Alkio kiinnittyy 7. päivänä hedelmöittymisestä, eli aikaisintaan tänään. Hormonimäärä on niin pieni että se ei aiheuta sulle vielä mitään oireita. Jotta sellaista.

Ekaa lasta yrittäessä kyllä oli jos jonkinnäköistä "oiretta", ja sitten en kuitenkaan vielä ollut raskaana :laugh: . Eli kyllä mä ihan jalat maassa menen vielä, mutta tää nälkä on niin ärsyttävää ja niin samanlaista kuin viimeksi, siitä syystä olen aika varma plussasta... Enkä mä vielä viiti sitä testiä turhaan tehdä, ehkä viikon päästä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
No tuota.. Sulla ei voi olla vielä mitään oireita, mitä itse havaitsisit. Alkio kiinnittyy 7. päivänä hedelmöittymisestä, eli aikaisintaan tänään. Hormonimäärä on niin pieni että se ei aiheuta sulle vielä mitään oireita. Jotta sellaista.

Voi hyvin olla näinkin. Täytyy vaan malttaa odotella...

Täällä jännään kyllä kans. Ens tiistaina pitäisi menkkojen alkaa, vaikka välillä kyllä on heitelly päivät. Testin teen heti, kun posti sellaisen tuo :) Toivottavasti jo huomenna pääsisi testailemaan.. Kylmä on koko aika, nälkä on koko aika vaikka ihan täysi ähky olo ois. Vesassa juoksua, nukuttaisi koko aika, vaikka kuinka hyvin nukkuisi. Mieli vaihtelee lennosta ja siis kaikenlaista. Mutta on tätä ollut ennekin ja voi johtua tosin siintä, että niin kovasti haluisi kakkosta :) Eli odottelua vain nyt..

Eilen illalla sitten testasin, kun en malttanut odottaa (kp28/32), ja haalea viivahan siihen toisen kaveriksi tuli =) En nyt vielä uskalla juhlia, mutta parin päivän päästä uusi testi varmistaa sitten tiedon =)

:hug:

Mie tein plussatestin viime viikolla. Ennen testin tekoa oli koko päivän kestävää kuvotusta, rintojen arkuutta, älytöntä syömistä. Koska tää loppuu :x ?!? Ei mulla ainakaan mitään aamupahoinvointia ole, vaan koko hereillä olo aika on yhtä pahoinvointia :x Välissä hyviä päiviä, sitten taas ihan karseita. Eka neuvola on ensi viikolla, puhelimessa laski että viikot viime vkolla oli 6. En mie tajunnu, että tää alkaa jo näin alussa :o Kuten arvata saattaa, meille tulossa esikoinen :D

Mullakin on pahoinvointia melkein koko ajan, mutta se on aika lievää, sen kanssa pärjäilee vielä :) Ekassa raskaudessa mulla ei juuri ollut pahoinvointia ollenkaan, eli erityyppiseltä vaikuttaa tämä ainakin näin alkuvaiheessa. Jospa nyt tulee sitten tyttö, kun viimeksi tuli poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen äiti:
Mä oon aina kuvitellut, et testit näyttää oikein vasta, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Tsemppiä ap:lle, että plussa pamahtaa.

Sillon se hormonitaso on jo niin korkea, että näkyy testissä varmasti, mutta aiemminkin voi jo näkyä. Mullakin tuli vaan haalea viiva, joka todennäkösesti on +, koska siinä ei pitäis näkyä mitään, jos olis nega.

tuli ovistestiin plussa 31.12. ja olin kans iha varma että raskaudun. 11.1 tuli haalea plussa ja tänään 14.pvä testiviiva oli jo kontrolliviivaa vahvempi <3 Samoissa mennään!

mulla ei tullu menkkoja neljään kuukauteen viimeisten menkkojen ja plussan välillä. Testailin aina pitkin kevättä ennen suurempia juhlia yms. varmuuden vuoksi. Sitten eräällä kerralla ilmestyi vastaukseksi epävarma tulos +/-, testaa 48h päästä uudelleen ja kun testasin, plussa tuli. Heti ultrattiin kun luulivat että se on 4kk edennyt raskaus, mutta näin ei ollut. Ultralla hädin tuskin löydettiin mitään. Eli uskoisin että plussasin ihan muutamaa päivää hedelmöittymisen ja munasolun kiinnittymisen jälkeen. Kävin neljän viikon aikana yhteensä kolmesti ultrassa ja kolmannella kerralla saatiin vasta mitattua sikiön koko ja se oli sillon jotain kuuden viikon paikkeilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
tuli ovistestiin plussa 31.12. ja olin kans iha varma että raskaudun. 11.1 tuli haalea plussa ja tänään 14.pvä testiviiva oli jo kontrolliviivaa vahvempi <3 Samoissa mennään!

Onnea! :flower: Mä vielä jännäilen sen päivän-pari ennen toista testiä, mutta ei tämä pahoinvointi jätä paljon arvailujen varaan :)

Kiitos onnittelijoille! :)

Yhteistyössä