Nyt tuntuu vähän siltä, että uudenvuoden yönä sai alkunsa meille toinen pikkuinen :heart: Testiähän ei tietenkään vielä kannata tehdä, mutta kyllä mä oon aika varma, että raskaana ollaan =) Nimittäin tämä NÄLKÄ on samanlaista kuin ekassa raskaudessa, se ei lähde millään pois, on vaan koko ajan. Tällä kertaa osaan onneksi varoa tätä, enkä syö koko ajan
Lievästi on huono olo ollut, mutta se voi johtua jostain muustakin. Raskaus olisi ihan mahdollinen (ja toivottu), ovulaatio sattui mulla just johonkin tohon vuoden vaihteeseen, ja ilman ehkäisyä oltiin. Pitää vielä jännäillä johonkin puoleen kuuhun asti, että saa testin tehtyä, siihen asti ei auta muuta kuin toivoa...
Onko muilla ollut huomattavia oireita näin pian hedelmöittymisen jälkeen? Mulla ei tainnu ekassa olla näin aikasin mitään, tai sitten niitä ei tajunnut, kun oli eka raskaus...
Onko muilla ollut huomattavia oireita näin pian hedelmöittymisen jälkeen? Mulla ei tainnu ekassa olla näin aikasin mitään, tai sitten niitä ei tajunnut, kun oli eka raskaus...