Taitaa meidän pojalla tosiaan olla murrosikä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohi

Vieras
Hän on vasta 11v mutta jo jonkun aikaa on ollu nähtävissä murrosiän merkkejä, mm. ulkonäöstä huolehtiminen (onko hiukset hyvin, sopiiko tää paita näiden housujen kans jne jne). Tänään hän sit sano, että pikkuhousuissa on jotan märkää. Ensin meinas, että se on tullu pyllystä :ashamed: Mutta kun asiaa selvitettiin niin tultiin siihen tulokseen, että se tais olla ensimmäinen siemensyöksy. Voiko se tapahtua noin nuorena???

Voi elämä, en ole ollenkaan valmis tähän vielä :(

meillä ei hirveesti näy käytöksessä. Toisaalta, tämä lapsi on ollut toooodella vaikea lapsi kaiken ikää joten elän siinä toivossa, että murkkuikä ei tois niin suuria järkytyksiä käytöksen suhteen :D

[QUOTE="a p";24649590]meillä ei hirveesti näy käytöksessä. Toisaalta, tämä lapsi on ollut toooodella vaikea lapsi kaiken ikää joten elän siinä toivossa, että murkkuikä ei tois niin suuria järkytyksiä käytöksen suhteen :D[/QUOTE]

Meillä 12v esiteini tyttö, joka myös ikänsä ollut vaativa lapsi ja voin kertoo, että ei oo murkkuikä helppoa...

onko se sitten niin kauheaa,kun lapsi tulee murrosikään?ei meillä ainakaan ollut..ihan luontevasti asiasta on puhuttu.

No kauhea siksi, että mun pieni LAPSI on kasvamassa liian nopeasti. Kyllä mekin puhuttiin asiasta ihan luontevasti ja olenki ylpeä siitä, että poika tuli mulle heti kertomaan asiasta mutta silti, kauhistuttaa. En halua vielä, että tää joutuu hormonimyllerrykseen. Niih.

Meillä 12v esiteini tyttö, joka myös ikänsä ollut vaativa lapsi ja voin kertoo, että ei oo murkkuikä helppoa...

Mä uskallan väittää, että meillä on eri käsitykset vaativasta lapsesta. Meillä käydään ihan terapiassa sen takia. Mutta joo, en väitä, että murkkuikä tulee olemaan helppoa mutta sen jälkeen kun on saanu väistää nyrkin kokoisia kiviä ja ettiä karannutta lasta -25 asteen pakkasesta voi tavallinen murkkuikä tuntua ihan normaalilta jopa. Uskon, että kun lapsi alkaa olemaan TASAPAINOINEN ja käy edelleen terapiassa niin murkkuikä ei tule olemaan niin vaikea kuin mitä elämä tähän asti hänen kans on ollu. Ilman terapiaa en uskois näin!

Yhteistyössä