Taitaa joutua lopettamaan huuto.netin käytön..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilla"

Vieras
Harmittaa, niin hyvää ja halpaa vaatetta olen sieltä saanut. Kauppaa olen tehnyt myös pikku-kammarissa viime aikoina. Tähän asti (jo pitkän aikaa) kaupat on sujuneet hyvin ja kunto vastannut kuvausta, etenkin huuto.netissä.

Nyt kuitenkin ihan parin viimeisen kuukauden aikana on tullut jopa lähes täyttä p*skaa (uudenveroiseksi kuvailtuna) ja täysin huijatuksikin olen tullut. Vaatteet jääneet saamatta, rahat olen myyjälle menettänyt. Ei ennen tälläistä ollut ja nyt ihan monta kertaa peräkkäin!! Lisäksi tuolla fb:n pikku-kammarissa + lasten kirppiksellä on ihan törkyhinnat osalla myyjistä, onneksi tietty ne voi ohittaa sujuvasti, mutta silti sekin harmittaa välillä...

Täytyy siirtyä ostamaan kaikki uutena. Tavan kirppareilta en löydä ikinä mitään mieluista.

Kyllä olen palautteet lukenut, aivan niinkuin tähänkin asti. Kaksi viimeisintä tapausta, jossa en tuotetta ole saanut, olivat sellaisia, että tähän asti kaikki (lähes 100) palautetta olivat hyviä, nyt sitten samaan aikaan kanssani ostaneet ovat myös laittaneet etteivät saaneet tuotetta. Ei ole kyse siitä että myyjille olisi vaikka sattunut jotain, sillä minulle eräskin väittää postittaneensa (väitti jo yli kaksi viikkoa sitten), toiselle ostajalle ei ole edes vastannut viesteihin jne.

[QUOTE="vieras";24068607]osta samalta paikkakunnalta ja sitten haet[/QUOTE]

Vahdin aina myös lähiseudulla olevia vaatteita, mutta harvoin sattuu olemaan täällä seudulla mieleisiä.

Ei muuta kuin hakemaan lähimmältä karjatilalta pari reilua lapiollista tuoretta lehmänpaskaa, pakettiin ja lähetys kelvottoman tavaran myyjän osoitteeseen. Paska kannattaa ensiksi laittaa läpinäkyvään muovipussiin jonne lappu sisään jossa paljon tekstiä jotta myyjä joutuu uteliaisuuttaan kaivamaan sen sieltä löyhkäävän paskan seasta siinä toivossa että saisi lähettäjän selville.

Myy paskaa, saat paskaa takaisin.

[QUOTE="vieras";24068632]Ei muuta kuin hakemaan lähimmältä karjatilalta pari reilua lapiollista tuoretta lehmänpaskaa, pakettiin ja lähetys kelvottoman tavaran myyjän osoitteeseen. Paska kannattaa ensiksi laittaa läpinäkyvään muovipussiin jonne lappu sisään jossa paljon tekstiä jotta myyjä joutuu uteliaisuuttaan kaivamaan sen sieltä löyhkäävän paskan seasta siinä toivossa että saisi lähettäjän selville.

Myy paskaa, saat paskaa takaisin.[/QUOTE]

:D

[QUOTE="a p";24068623]Kyllä olen palautteet lukenut, aivan niinkuin tähänkin asti. Kaksi viimeisintä tapausta, jossa en tuotetta ole saanut, olivat sellaisia, että tähän asti kaikki (lähes 100) palautetta olivat hyviä, nyt sitten samaan aikaan kanssani ostaneet ovat myös laittaneet etteivät saaneet tuotetta. Ei ole kyse siitä että myyjille olisi vaikka sattunut jotain, sillä minulle eräskin väittää postittaneensa (väitti jo yli kaksi viikkoa sitten), toiselle ostajalle ei ole edes vastannut viesteihin jne.[/QUOTE]

Nää on harmillisia, sattunut omallekin kohdalle. Minulla on takana satoja kauppoja vuosien varrelta ja vain yksi tuote jäi saapumatta. Luen postiivisetkin palautteet tai ainakin osan, niistäkin voi paistaa tyytymättömyys läpi. Hyvillä myjillä on usein melkeinpä ylistävät palautteet.

Minä taas olen miettinyt myyjänä lopettamista, kun viime aikoina on tullut useampia hupihuutelijoita vastaan. Aiemmin ei koskaan yhtään. Tylsää ensin ilostua siitä, että joku tuote on mennyt kaupaksi, mutta eipä sitten ostajasta kuulukaan mitään. Turhaa vaivannäköä käyttää aikaansa sitten sen selvittelyyn, että aikooko nyt ostaa vai ei.

[QUOTE="vieras";24068632]Ei muuta kuin hakemaan lähimmältä karjatilalta pari reilua lapiollista tuoretta lehmänpaskaa, pakettiin ja lähetys kelvottoman tavaran myyjän osoitteeseen. Paska kannattaa ensiksi laittaa läpinäkyvään muovipussiin jonne lappu sisään jossa paljon tekstiä jotta myyjä joutuu uteliaisuuttaan kaivamaan sen sieltä löyhkäävän paskan seasta siinä toivossa että saisi lähettäjän selville.

Myy paskaa, saat paskaa takaisin.[/QUOTE]

Olet nero!! :D Näin pitäisikin tehdä!!

[QUOTE="Höh";24068725]Minä taas olen miettinyt myyjänä lopettamista, kun viime aikoina on tullut useampia hupihuutelijoita vastaan. Aiemmin ei koskaan yhtään. Tylsää ensin ilostua siitä, että joku tuote on mennyt kaupaksi, mutta eipä sitten ostajasta kuulukaan mitään. Turhaa vaivannäköä käyttää aikaansa sitten sen selvittelyyn, että aikooko nyt ostaa vai ei.[/QUOTE]

Tämäkin vielä! Kaverilleni on nyt tullut jopa useita sellaisia hupihuutelijoita, jotka maksavat tuotteen lukuisten yhteydenottojen jälkeen, mutta sitten kun postittaa tuotteen niin väittävät ettei ole tullut perille tai haukkuvat pystyyn huonokuntoisen/reikäisen tuotteen lähettämisestä (vaikka varmasti on ollut hyväkuntoinen) ja vaativat sitten rahoja takaisin...:( Että pistää vihaksi.

Yhteistyössä